שתף קטע נבחר

 

מעלית הפחד: פרסומת ויראלית

חברת קוריאנית המתמחה באלקטרוניקה בידורית מפרסמת את המסכים החדשים שלה באמצעות התקנתם על רצפת מעלית והקרנה של אריחים מתפרקים. לא סיפרו על כך לנוסעים המבוהלים שצולמו לסרטון. אנחנו עוד נחזור אליהם

באופן עקרוני, הרעיון שנרצה להעביר כשאנו מפרסמים מסכים זה שהם נראים טוב. כלומר חדים, עם צבעים חיים וכדומה.

 

להראות איך נראים הדברים באמת על המסך המעפן שכבר יש לקהל, לעולם לא נוכל, כי ההקרנה של אותה פרסומת לא תיעשה על אותו מסך שאנו מוכרים ואם כן, אז למה אנחנו טורחים בכלל וכנראה הפרסומות הקודמות עבדו, והצרכן אכן קנה את המסך עליו המלצנו כי הראנו לו פרת משה רבנו.

 

 

ויש אפשרות שנונה הרבה יותר  מלהראות חרקים או חפצים שנחתכים לכאורה כי המסך חד. מדובר במתיחה במעלית שממחישה עד כמה הצבעים של חברת ענק הקוריאה דומים לצבעים במציאות. האמצעי: התקנת אריחים חליפיים על הרצפה ואז התפרקות מפחידה שלהם על ידי הקרנת וידאו שהם נופלים לפיר המעלית, החשכה ואפקטים קוליים שלקוחים מרכבת השדים בלונה פארק.

 

הנוסעים נראים מבוהלים באמת. אמיתי? נראה שכן. יש שיאמרו, אז אולי גם תשברו את המעלית באותה הזדמנות וזהו? יש בזה משהו, אבל עדיין - ביצוע טוב שממחיש מאפיין של המוצר.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
האימה. ושימו לב שלא אמרנו LG כל הכתבה!
מומלצים