פייסבוק הפתיעה: הכנסות הפרסום 1.09 מיליארד
עקפה את התחזיות: ההכנסות מפרסום עמדו על 1.09 מיליארד דולר ברבעון השלישי - מעל לתחזית האנליסטים שהעריכו כי ההכנסות מפרסום יהיו 1.02 מיליארד דולר. מדובר בעלייה של 36% לעומת התקופה המקבילה אשתקד
לאחר שחצתה את רף המיליארד משתמשים: פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם פירסמה היום (ג') לאחר המסחר את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של השנה מהם עולה כי החברה עקפה את תחזיות האנליסטים.
- לקראת הדו"חות: האם פייסבוק תצא מהבוץ?
- תביעות נגד פייסבוק: הונתה משקיעים בהנפקה
- פייסבוק תצליח? תלוי כמה היא תציק לגולשים
ההכנסות מפרסום של פייסבוק הסתכמו ב-1.09 מיליארד דולר, מעל צפי האנליסטים להכנסות מפרסום של 1.02 מיליארד דולר בלבד. מדובר בעלייה של 36% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. זוהי בשורה משמחת לרשת החברתית שכן נדידת הגולשים מהמחשבים האישיים לגלישה בסמארטפון העיבה על ביצועי המניה שכן פחות אנשים חשופים לפרסום בנייד, מה שהעיב על הציפיות מהכנסות מתחום זה.
מניית פייסבוק עולה ב-8% בשלב שלאחר המסחר. מאז שהונפקה במחיר של 38 דולר למניה איבדה המניה בשפל יותר מ-50%.
הרשת החברתית עקפה את התחזיות גם בשורת הרווח. הרווח הסתכם ב-1.09 דולר למניה, קצת מעל לצפי האנליסטים לרווח של 1.08 דור למניה. גם בשורת
ההכנסות פייסבוק היכתה התחזיות גם בשורת ההכנסות והציגה הכנסות של 1.26 מיליארד דולר ברבעון השלישי, מעל צפי האנליסטים להכנסות של 1.23 מיליארד דולר ברבעון.
פייסבוק דיווחה על 1.01 מיליארד משתמשים פעילים בספטמבר - עלייה של 26% במספר המשתמשים הפעילים לעומת השנה שעברה, בה פייסבוק לא הציגה דו"חות. מאז ה-14 בספטמבר, תוך 16 יום, נוספו לרשת החברתית 10 מיליון משתמשים, עם זאת תוצאות אלו תואמות את ציפיות האנליסטים למיליארד משתמשים.