שוב תקלה: שברולט וולט נכבית במהלך נסיעה
ג'נרל מוטורס נאלצת לקרוא לרכב הכלאיים המתקדם שלה שוב לתיקון במוסך - והפעם בגלל תקלה בתוכנת ניהול המנוע החשמלי שמובילה לכיבוי הרכב
שברולט שלחה הודעה ל-4,000 בעלי וולט, מכונית הכלאיים המתקדמת בעלת מנוע חשמלי עיקרי: הגיעו למוסך לתיקון. הפעם הוולט נדרשת לתיקון בגלל תקלה בתוכנת ניהול הטעינה של המנוע החשמלי, שמובילה לכיבוי פתאומי של המנוע.
- שברולט מפסידה 49 אלף דולר על כל וולט
- "שברולט וולט אינה מועדת לשריפה"
- שברולט וולט היא מכונית השנה באירופה
- שברולט וולט: אין קונים, והייצור מושהה
ביצרנית מתעקשים כי מדובר ב"קריאת שירות" ולא "קריאה לתיקון" (ריקול), למרות המשמעות הבטיחותית הברורה של אובדן כוח המנוע בפתאומיות. בשברולט מציינים כי בתיקון מעורבים דגמים שנמכרו השנה - 4,000 יחידות. התיקון יארוך כשעה, ויכלול תכנות מחדש של מחשב ניהול המנוע.
בעקבות תלונה של לקוחות, בג'נרל מוטורס גילו כי במצב טעינה מנוהלת, אם הנהג מתכנת טעינה לשעה מסוימת, הרכב עשוי לאחר מכן להיכבות עצמאית בזמן הנהיגה. תוכנה משופרת אמורה לפתור את הבעיה המביכה, שמופיעה דווקא בשנה הראשונה בה הוולט מצליחה לצמוח במכירות.
אלא שהגידול המשמעותי ביחס לשנה שעברה, לא מספיק. עובדי המפעל שמספק את מצברי הוולט, LG כימיקלים במישיגן, לא עושים כלום מאז חודש דצמבר שעבר. ערוץ טלוויזיה מקומי במישיגן, חשף כי המפעל המתקדם כמעט ואינו פועל, לאחר שייצר בשנה שעברה מלאים גדולים של מצברים - הרבה יותר מכפי שנדרש לוולט. כדאי להזכיר כי בג'נרל מוטורס קיוו למכור אשתקד עשרות אלפי מכוניות, אך הסתפקו לבסוף באלפים בודדים.
אז מה עושים העובדים ב-LG? בעיקר משחקים משחקי קלפים וצופים בטלוויזיה, כך על-פי הדיווח. בג'נרל מוטורס סרבו להגיב לדיווח, ואמרו רק כי אינם מגיבים לדיווחים על מצבם של ספקי משנה.