שתף קטע נבחר

רמי לוי באינטרנט: משלוח רק בעוד שבוע וחצי

לקוחות טוענים שאי אפשר להזמין השבוע משלוחים דרך האתר, למרות שהחגים נגמרו ואין סיבה לעומס. רמי לוי: " כיוון שהרחבנו את אזורי החלוקה הביקוש עלה ב-200%. נמצא פיתרון בקרוב"

לקוחות של רמי לוי באינטרנט? הזמינו משלוח היום וקבלו אותו בשבוע הבא, כך טוענים צרכנים שניסו לקנות כהרגלם דרך האתר. "מועד המשלוח שניתן לי באתר הוא לעוד שבוע וחצי", אמר אחד הלקוחות ל-ynet. המשלוחים יוצאים מסניף ר"ג-בני ברק של הרשת והוא, ככל הנראה לא עומד בעומס.

 

  • רמי לוי: אין הזמנות דרך האינטרנט עד אחרי החג

 

לקוח אחר, שביקש להזמין משלוח לרמת השרון, כתב ל-ynet: "מאז החגים, אז עצרו שם את שירות המשלוחים עקב לחץ, שירות המשלוחים שלהם קורס לחלוטין. כדי להזמין באינטרנט, המשלוח הקרוב הוא רק שבוע מעת ביצוע ההזמנה. כך כל יום מתום החגים".

 

בשירות הלקוחות אמרו ל-ynet: "אנחנו מתנצלים. יש עומס גדול של מזמינים. אנו מקווים שבעיית הלחץ על מוקד ההזמנות תיפתר בקרוב. עובדים על זה".

 

רמי לוי: "המשלוחים - רק מסניף אחד"

בחגים, אתר האינטרנט נסגר מפאת עומס ההזמנות, אך נראה שזה עדיין לא הוקל. השירות באתר הוגבל בתחילה למצטרפים חדשים ושירת רק את צפון ת"א, ר"ג ורמת השרון. ביולי הורחבו אזורי המשלוח לכפר-סבא, הוד-השרון, רעננה ופ"ת ונפתח למצטרפים מאזורים אלה. עד אז באתר היו רשומים כ-20 אלף צרכנים, עברו דרכו כ-9,000 הזמנות מדי חודש והמשלוחים באינטרנט (בעלות של 24.90 שקל למשלוח), היוו כ-20% מפעילות הסניף בבני ברק-ר"ג. כעת, לטענת רמי לוי, המספר הוכפל. 

 

"מאז שהרחבנו את אזורי המשלוח לרמת השרון ופ"ת, יש עומס עצום. הביקוש עלה ב-200%", אמר ל-ynet. "אנחנו לא רוצים להבטיח ללקוחות משלוח ולא לעמוד בהתחייבות שלנו. המשלוחים נשלחים מסניף אחד בלבד שיש לנו במרכז וזו בעיה כשיש עשרות אלפי לקוחות שרוצים משלוח. בקרוב נמצא לזה פיתרון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
רמי לוי. כולם רוצים משלוח?
צילום: רונן כרם
מומלצים