שתף קטע נבחר
 

ירידה ברייטינג של הבחירות בארה"ב: "רק" 66.8 מיליון צפו בשעת השיא

שיעורי הרייטינג של סיקור הבחירות בזמן צפיית השיא בארצות הברית ירדו השנה, בהשוואה לבחירות בשנת 2008. כך הודיעה חברת נילסן המודדת את אחוזי הצפייה בטלוויזיה האמריקנית.

 

לפי הודעת החברה, כ-66.8 מיליון אזרחים אמריקנים צפו בשידורים החיים של 13 רשתות תקשורת בזמן פרסום תוצאות הבחירות בהן הביס אובמה את רומני. בשנת 2008 צפו כ-71.5 מיליון אמריקנים בשידורים החיים בשעת השיא של סיקור הבחירות. כצפוי, רוב הצופים היו בני 55 ומעלה, ואילו במקביל שיעורי הגלישה בדיווחים האינטרנטיים וברשתות החברתיות הגיעו לשיאים חדשים.

 

(רויטרס)

 

מומלצים