שתף קטע נבחר
 

רנו מגאן אסטייט GT 220 - סטיישן לממהרים

רנו משיקה באירופה את ה-GT 220, גרסת 220 כ"ס של המגאן סטיישן, למי שזקוק לנפח הטענה גדול ולמנוע שייקח אותו במהירות ליעד

רנו מרחיבה באירופה את היצע גרסאות המגאן סטיישן, עם גרסת GT 220 חדשה. המכונית, שתיוצר במהדורה מוגבלת ומיועדת ל-12 שווקים ברחבי העולם - ישראל לא אחת מהן - תציע תוספת כוח ויכולת דינמית משופרת על-ידי רנו-ספורט. כל זאת לצד תא מטען גדול - בין 485 ל-1,600 ליטר עם ספסל אחורי מקופל, לעומת בין 375 ל-1,025 בהאצ'בק שלוש דלתות.

 

 

הסטיישן הספורטיבית זוכה לשלדה המבוססת על המגאן רנו-ספורט, עם מתלים והיגוי שפותחו במיוחד עבורה. היא תציע את אותם הצמיגים כמו במגאן ספורט (עם חישוקי "18), ובלמים משודרגים - כל זאת בכדי לתמוך בביצועים המשופרים. לאלו אחראי מנוע 2.0 ליטר מוגדש המבוסס על המגאן ספורט, אך מציע הספק נמוך יותר (220 כ"ס לעומת 250 בהאצ'בק המשווקת גם בישראל).

 

 

ה-GT 220 היא מענה, חלקי לפחות, למכונית הסטיישן הראשונה בקטגוריה - פורד פוקוס ST, שהושקה החודש בישראל ומוצעת באירופה גם במרכב סטיישן. למגאן אסטייט החזקה יש מערכת עצור-סע חסכון בדלק, והיא תציע נתון רשמי של 13.7 ק"מ לליטר. הצרפתים, באופן מעט תמוה, לא מפרסמים נתוני ביצועים של הדגם החדש.

 

מלבד תוספת הכוח ושיפור היכולת הדינמית, ה-GT 220 תוצע עם שיניי עיצוב קלילים. בנוסף, כל מכונית תזכה ללוחית ממוספרת בלוח המחוונים. רנו לא מציינת כמה מכוניות תכלול המהדורה המיוחדת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לוחית ממוספרת בתא הנוסעים
סביבת הנהג
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים