שתף קטע נבחר
 

ניסאן ליף החשמלית - מעכשיו 228 ק"מ בין טעינות

המכונית החשמלית של ניסאן זוכה לעדכון ראשון, עם מספר שיפורים טכניים - בראש ובראשונה טווח נסיעה "נקי" מזיהום של 228 ק"מ, שיפור ניכר לדגם הקודם

ניסאן מרעננת את הליף (Leaf) החשמלית. שנתיים לאחר השקתה, מציגה ניסאן ביפן מתיחת פנים קלה שמתרכזת בשיפורים טכניים, ללא שינויים לעיצוב. גולת הכותרת: טווח נסיעה משופר שיעמוד מעתה על 228 ק"מ בין טעינות. זאת בהשוואה ל-160 ק"מ בלבד בנתון הרשמי עד-כה. ניסאן משיקה ביפן גם גרסה מוזלת של הליף, עם אבזור מופחת ותג-מחיר עממי יותר - כ-157 אלף שקל.

 

 

הליף המחודשת מקבלת מספר רכיבים חדשים במערכת ההנעה. יחד עם שימוש בחומרים קלים מבעבר, ניסאן מדווחת על ירידה של 80 ק"ג במשקל העצמי, וצמיחה של 40 ליטר בנפח תא המטען (ל-370 ליטר). הפחתת המשקל חייבה גם שינוי לכיול המתלים ולהיגוי, כך על-פי הודעת היצרנית, ויכולה להסביר במידת מה את הצמיחה המרשימה בטווח הנסיעה, שלא זוכה להסבר ישיר מפי היפנים.

 

 

עוד בשינויים: מסך תצוגת המידע יציג מעתה גם את אחוז קיבולת המצברים, לצד מידע מקיף יותר לגבי תחנות טעינה בדרך. כבל ההטענה החשמלי התקני יציע אפשרות לנעילה נגד ונדליזם, מערכת הבלימה הרגרנטיבית (אגירת אנרגיית הבלימה לטעינת המצבר) שופרה וכך גם תגובת דוושת המצערת.

 

ניסאן ליף המחודשת ()
ניסאן ליף המחודשת

 

ניסאן תציע את הליף ביפן בשלוש רמות גימור עיקריות, X ו-G הוותיקות במחיר של בין 3.76 ל-4.13 מיליון ין (195-177 אלף שקל), וברמת גימור בסיסית חדשה בשם S, שמחירה 3.35 מיליון ין (כ-157 אלף שקל).

 

מושבי עור ושיפורים טכניים ()
מושבי עור ושיפורים טכניים

 

ניסאן ליף הייתה עם השקתה אחת מהמכוניות החשמליות הייעודיות הראשונות בייצור סדרתי, לפחות בעשרות השנים האחרונות. היא אינה משווקת כיום בישראל, כאשר אצלנו מוצעת רק הגרסה החשמלית של רנו פלואנס. וכך למרות שיחידות בודדות של הליף כבר הגיעו אלינו לצרכי תקינה על-ידי יבואנית ניסאן, חברת קרסו, בשלב זה אין עדיין שיווק סדיר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ניסאן ליף. אותו עיצוב, טווח מוגדל
עד 228 ק"מ בין טעינות
גם עם מושבי עור
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים