שתף קטע נבחר

 

מיקרוסופט: גוגל דופקת אתכם

מיקרוסופט טוענת שחיפוש הקניות בגוגל מביא רק תוצאות בתשלום, ולא מוצרים רלונטיים אמיתיים, ואף פתחה אתר בשם "סקרוגל" שהוא הלחם של "גוגל" ו"דופקת". גוגל: אנחנו מקור טוב לקונים

לרגל החגים האמריקאים ותקופת הקניות שהחלה עם "יום שישי השחור" בחג ההודיה, החלו גם אתרי הקניות לריב. מיקרוסופט שמפעילה את מנוע החיפוש בינג הקימה אתר פרסומי בשם סקרוגל (חיבור באנגלית של "גוגל" ו"דופקת") ובו היא טוענת שגוגל דופקת את הלקוחות שלה.

 

 

 

"האם אתם יכולים לאתר את הפרסומות בתוצאות החיפוש של גוגל?", שואלת מיקרוסופט בסרטון שפירסמה, ומיד השיבה, "זה קל. כולן פרסומות". מיקרוסופט גורסת כי החיפוש לא חופשי ונקי באמת, וכי במסווה של "רלוונטיות", גוגל מדרגת תוצאות לפי הסכום שהיא קיבלה מחנויות ומשווקים. בנוסף, מיקרוסופט אומרת שגוגל חורגת מהמוטו שלה "לא להיות מרושעים" והמלצתה היא "אל תידפקו על ידי גוגל, נסו את בינג לתוצאות חיפוש הוגנות". החברה אף קוראת לגולשים לספר בעמוד הפייסבוק של בינג כיצד גוגל דפקה אותם.

 

גוגל מסרה תגובה לתקשורת, ולא התייחסה בה באופן ישיר לעניין הדירוג או להאשמה של מיקרוסופט. לטענתה, "חיפוש הקניות בגוגל מאפשר לקונים למצוא במהירות ובקלות מה שהם מחפשים, להשוות מחירים של מוצרים, ולצור קשר עם משווקים כדי לקנות מהם. עם תמונות של מוצרים ב-360 מעלות, תמונות אינטראקטיביות, רשימת קניות חברתית ומאגר צומח של יותר ממיליארד מוצרים ברחבי העולם, גוגל היא מקור טוב לקונים שיכולים למצוא מה שהם צריכים, במחירים מצוינים על מנת לתת מתנות ליקיריהם בתקופת החגים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים