שתף קטע נבחר

 

בלאק אופס 2 הכניס מיליארד דולר ב-15 יום

לפי אקטיביז'ן, הכותר החדש בסדרת קול אוף דיוטי שובר שיאי הכנסות של מוצרי בידור בכל הזמנים. מנכ"ל החברה: עקפנו בהכנסות גם את הארי פוטר ומלחמת הכוכבים

אנליסטים העריכו לפני כשבוע ש-Black Ops 2 מוכר בקצב איטי יותר מזה של Modern Warfare 3, משחק קול אוף דיוטי הקודם, ושמכירותיו הכלליות יסתכמו בכ-10-15 אחוזים פחות. אז העריכו; אקטיביז'ן מכחישה נמרצות, וטוענת שעל פי הנתונים שבידיה, הנתמכים על ידי הערכות המכירות של הגוף העצמאי Chart Track, המצב הפוך: מכירות Black Ops 2 גבוהות מאלו של MW3, והשיגו שיא מכירות חדש - הכנסות של מיליארד דולר תוך 15 יום.

 

עוד ב-games:

 

 

אם הנתונים מדוייקים, Black Ops 2 עכשיו חובש את כתר מוצר הבידור שהכניס מיליארד דולר בזמן הקצר ביותר בהיסטוריה. במקום השני נמצא MW3, שהכניס מיליארד דולר ב-16 ימים, ובמקום השלישי "אווטאר", סרט המד"ב של ג'יימס קמרון, שעשה זאת ב-17 ימים.

 

הנה בובי קוטיק, המנכ"ל מצופה אבקת היהלומים של אקטיביז'ן: "השקת קול אוף דיוטי מהווה אירוע בידור מרכזי כבר שש שנים ברציפות. מאז השקת המותג, הכנסותיו הכלליות עברו את סכום הכנסות עשרת הסרטים המצליחים ביותר של 2012 עד כה, ועברו גם את הכנסות סדרות הארי פוטר ומלחמת הכוכבים, שני מותגי הקולנוע המצליחים ביותר של כל הזמנים".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: games.co.il
העתיד נראה טוב באקטיביז'ן
צילום: games.co.il
מומלצים