העבודה: "ביבי טוב לעשירים, שלי טובה בשבילך"
תוך התמקדות בתחום החברתי-כלכלי ומבלי להתייחס לנטישת פרץ, תוקפת העבודה את מדיניות ראש הממשלה בקמפיין חדש
ימים ספורים לאחר נטישתו של עמיר פרץ למפלגת התנועה, הציגה הבוקר (יום א') מפלגת העבודה את קמפיין הבחירות החדש שלה. תחת הסיסמה "ביבי טוב לעשירים, שלי טובה בשבילך", מתכוונת העבודה למתג את שלי יחימוביץ' כחלופה לראש הממשלה, תוך דגש על התחום הכלכלי-חברתי.
כל עדכוני הבחירות - באתר הבחירות של ynet
הסיפורים הכי חמים - לפני כולם - בפייסבוק של ynet
"הסיפור שנוגע לעמיר פרץ הסתיים", הבהיר במסיבת העתונאים ראש צוות התגובות של המפלגה, ח"כ איתן כבל. לבד מפרץ, כך נראה, גם יאיר לפיד וציפי לבני יזכו להתעלמות במסגרת הקמפיין. "לא נעסוק בשום פנים ואופן בתנועות שנמצאות לצדנו בגוש המרכז והשמאל, הקרב העיקרי שלנו זה להחליף את בנימין נתניהו", הדגיש כבל.
יו"ר מטה הבחירות, ח"כ יצחק הרצוג, הוסיף כי למרות ההתמקדות בתחום החברתי-כלכלי, "זה לא אומר שאם נתניהו נותן פרס לחמאס אנחנו לא נשמיע את עמדתנו. אנחנו נגיב בכל תחום ונציג אלטרנטיבה גם בנושאים האחרים".
בכפוף לניסיון להפנות משאבים ויחס ל"ניו-מדיה" ולרשתות החברתיות, יוכלו אזרחים לתלות בביתם שלטי תמיכה במפלגה, שאותם יעצבו בעצמם ברשת - בצד אחד מסר אישי, ובצד השני סיסמת המפלגה. "מה שהתחיל ברחובות בקיץ הקודם חייב להסתיים בבחירות האלה בקלפי", אמר במסיבת העיתונאים איציק שמולי, ממובילי המחאה החברתית ומועמד המפלגה לכנסת. "ככה מבצעים שינוי במדינות דמוקרטיות".