פיז'ו 301 הגיעה לישראל: החל מ-110 אלף שקל
המשפחתית הקטנה של פיז'ו, מתחרה ליונדאי i25 אקסנט וקיה ריו סדאן, מגיעה אלינו עם מנוע 1.6 ליטר, תיבה אוטומטית וארבע כריות אוויר בלבד. המחיר: 110 או 115 אלף שקל
חברת לובינסקי, יבואנית פיז'ו-סיטרואן ו-MG, משיקה בישראל את פיז'ו 301 החדשה. מכונית הסדאן תתחרה בפלח המשפחתיות הקטנות - דגמים המבוססים על סופר-מיני אך מצויידים בתא מטען נדיב-נפח. במקרה של ה-301, הבסיס הוא פיז'ו 208 (וכמובן סיטרואן C3) מהן היא גדולה משמעותית - כולל בסיס גלגלים מרשים של 265 ס"מ. בשבועות הקרובים צפויה להגיע אלינו גם סיטרואן C-אליזה, האחות התאומה-זהה מבית סיטרואן.
ה-301 תוצע תחילה עם מנוע 1.6 ליטר (מבית פיז'ו, לא מנוע הב.מ.וו של ה-308) שמספק 115 כ"ס, וישודך לתיבת ארבעה הילוכים אוטומטית. מנוע זה מאפשר מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 10.8 שניות ומהירות מרבית של 188 קמ"ש, ותצרוכת דלק משולבת של 13.7 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה. בהמשך יוצעו גרסאות נוספות, בהן מנוע ה-1.2 ליטר החדש של ה-208 (בגרסה ידנית או רובוטית) ומנוע טורבו-דיזל (1.6 ליטר, 92 כ"ס ותיבה ידנית) שמגיע מה-C3.
גרסת הבנזין האוטומטית, ברמת הגימור הבסיסית "אקטיב", תעלה 110 אלף שקל. תמורתם תקבלו חישוקי "15, מערכת רדיו-דיסק מקורית עם תאימות ל-MP3, ארבע כריות אוויר ובקרת יציבות. חבילת האבזור הבכירה, "פרימיום", תוסיף לכך מחשב דרך, חיבור בלוטות', חיישני חנייה, חישוקי "16 קלים ומשענת יד לנהג, תמורת 115 אלף שקל. גם לגרסה זו ארבע כריות אוויר בלבד - לעומת שש בכל המתחרות בקבוצה.
גרסת סיטרואן, ה-C-אליזה, שמציעה מפרט אבזור ומפרט טכני זהים, כמו-גם תג מחיר דומה, צפויה להגיע לישראל בשבועות הקרובים.