שתף קטע נבחר

חברת חשמל: מאות תקלות מטופלות ברחבי הארץ

אחרי שכמות התלונות בחברה הגיעה לעשרת אלפים מדווחים בחברה על ירידה משמעותי בכמות הפניות. ומצפים לעזרה מהציבור

בחברת החשמל מדווחים היום (ה') כי עדיין נותרו ברחבי הארץ מאות תקלות שלא תוקנו נוכח מזג האוויר הקשה. צוותים נרחבים פועלים בשטח על מנת לסיים את הטיפול בתלונות הלקוחות, שמגיעות און ליין למוקד השליטה והבקרה של חברת החשמל בגוש דן.

 

כל עדכוני בחירות 2013 - באתר הבחירות של ynet

הסיפורים הכי חמים לפני כולם - בפייסבוק של ynet

 

היום דווח על תקלות בירושלים, חיפה, תל אביב, הרצליה, גוש עציון, רמת השרון ובאר שבע."אתמול בערב נרשם שיא של צריכת חשמל בחורף בכל הזמנים, 11,240 מגה וואט", מגלה מוטי כנרי, סגן מנהל מחלקת שירות ומידע בגוש דן. "מדובר באירוע מזג אורי חריג שלא התמודדנו איתו כמעט 20 שנה. נערכנו מראש כדי להתמודד עם המצב ואנו קוראים לציבור לפעול בתבונה ולהפעיל מכשירי חשמל זוללי חשמל בשעות הקטנות של הלילה ולחמם את הבתים עם מזגנים על 20-21 מעלות. יחד עם ציבור נוכל להתמודד עם הקור הזה".

 

במוקד 103 מספרים כי ביום שני התקבלו במוקד עשרת אלפים קריאות ואתמול 6500, לעומת 4000 בממוצע. המוקדנים מקפידים על שיחות קצרות ומספיקים לטפל ברוב השיחות. מרכז הבקרה והמוקד תוגברו בכוח אדם עקב הסערה, וזמן תיקון כל תקלה נמשך בין חצי שעה לשלוש שעות.

 

"בשלב זה של התקלות אנחנו ממעטים בעבודות יזומות ונרתמים להחזיר אספקת חשמל כמה שיותר מהר ללקוחות", אומר ראובן נחשון, מפקח בכיר במוקד הבקרה והשליטה. "אנחנו רואים על גבי מסך ענק התרעות על תקלות וישר מרימים טלפונים לצוותים בגשם והם נענים מיידית". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
חברת החשמל. החורף הוביל לעלייה בביקוש
צילום: ירון ברנר
מומלצים