שתף קטע נבחר

מרצדס E 63 ו-CLS 63: יותר כוח והנעה כפולה

מכוניות הביצועים הגדולות של מרצדס, ה-E 63 AMG וה-CLS 63 AMG, מקבלות תוספת כוח, גרסת קצה חדשה והנעה כפולה. השיווק יחל בעוד מספר חודשים

אחרי מתיחות הפנים לסדאן, סטיישן, קופה וקבריולה, גם גרסאות ה-AMG של מרצדס E קלאס ו-CLS, זוכות לתוספת כוח ולראשונה גם לגרסאות הנעה כפולה. שתי המכוניות שחולקות פלטפורמה, יוצעו בשתי גרסאות מרכב - סדאן או סטיישן (שמכונה שוטינג ברייק ב-CLS). לכולן אותו מנוע V8 חדש בנפח 5.5 ליטר, שמפיק 557 כ"ס ו-73.4 קג"מ - 32 כ"ס יותר מגרסאות ה-AMG היוצאות.

 

 

מרצדס E 63 AMG המחודשת - גם עם הנעה כפולה ()
מרצדס E 63 AMG המחודשת - גם עם הנעה כפולה

 

לצד הדגם הרגיל, מרצדס תציע גם גרסת S חדשה, שמחליפה את ערכת הביצועים של AMG שהוצעה בעבר. הגרסה הבכירה תצויד באותו מנוע, אך עם 585 כ"ס ו-81.5 קג"מ. היא תוצע רק עם מערכת הנעה כפולה, כאשר את ה-E 63 וה-CLS 63 הרגילות ניתן יהיה להזמין עם הנעה אחורית או כפולה. לתוספת הכוח יש כצפוי השפעה על הביצועים, כאשר ה-S תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.6 שניות, נתון שהיה שייך עד לא מזמן לעולם מכוניות העל.

 

 

הגרסאות הרגילות של דגמי ה-AMG יאיצו מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.2 שניות, או 3.7 שניות לגרסת ההנעה הכפולה (557 כ"ס). בכל המקרים מתייחסים הנתונים לגרסאות הסדאן. במרדס נוקבים בנתון תצרוכת דלק ממוצעת מרשים של 10.2 ק"מ לליטר, או 9.7 ק"מ לליטר בגרסאות הנעה כפולה.

 

גם סטיישן ()
גם סטיישן

 

גרסאות ה-AMG עם הנעה לכל ארבעת הגלגלים, יציעו חלוקת העברת כוח של 33% קדימה ו-67% לגלגלים האחוריים. הן זוכות גם למערכת בקרת יציבות שכוילה כדי להתאים לאופי השונה בהשוואה לדגמי הנעה אחורית. מלבד זאת ההבדלים בין הגרסאות אינם גדולים, כאשר כולן יוצעו עם תיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד. כן יוצעו בלמים קרמיים בתוספת תשלום, רק בגרסת ה-S הבכירה.

 

וגם ה-CLS 63 AMG מתחדשת ()
וגם ה-CLS 63 AMG מתחדשת

 

שיווק הדגמים המחודשת של AMG יתחיל בחודשים הקרובים. כבעבר, בישראל ניתן יהיה לרכוש אותן בעיקר בהזמנה מיוחדת, עם מחיר שיחצה את קו המיליון שקל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
E 63 AMG
E 63 AMG סטיישן
תא הנוסעים
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים