שתף קטע נבחר

 

הריאלטי של מונופול: הצילו את החייל האהוב

חיילי המשחק של מונופול נמצאים בסכנה. חברת המשחקים הסברו השיקה קמפיין שמאפשר לגולשים לשלוח לכלא חיילים ותיקים כמו ספינת מלחמה או אצבעון ולהחליף אותם בחיה של הרשת: חתול

חברת המשחקים האמריקאית הסברו יצאה בקמפיין שמפגיש בין נוסטלגיה לבין תחרות הדחות בסגנון תכניות הריאליטי. בקמפיין, הסברו מבקשת מהגולשים להיזכר בחיילים הוותיקים והטובים, שאיבדו את חייהם בתוך חריצי הספה הישנה, ולבחור את מי הם רוצים להציל: נעל, כובע, מריצה, מגהץ, ספינה, מכונית, אצבעון וכלב סקוטיש טרייר.

 

עד ל-6 בפברואר, גולשים ומעריצי המשחק יכולים להצביע עבור חייל משחק המועדף עליהם, כאשר החייל הכי פחות פופולארי יוגלה מהמשחק לנצח. במקומו, יכנס חייל רענן חדש, שגם אותו תוכלו לבחור באמצעות אפליקציית הפייסבוק.  ב-CNN מצטטים את אריק ניימן, מנהל בכיר בסברו, שמסביר כי החליטו להחליף לחייל שמייצג בצורה נאמה יותר את השחקנים של היום. גולשים שיכנסו לאפליקציית הפייסבוק של מונופול יצרכו לבחור מה מייצג אותם הכי טוב: רובוט, הליקופטר, חתול, גיטרה או משאת נפשה של כל נסיכת דיסני, טבעת יהלום.

 

 

מי יודח? ()
מי יודח?

 

לפי הסברו, משחק המונופול הומצא ב-1935 בשיאו של המשבר הכלכלי הגדול (שהחל ב-1929). מאז המשחק כבר איבד כמה חיילי צעצוע, כמו התותח וסוס הנדנדה. אך גם כמה מהחיילים שעומדים עכשיו בסכנת הדחה הם בעלי ותק רב שהופך אותם לוינטג'. המכונית, המגהץ, הנעל והאצבעון מהווים חלק מהמשחק מאז 1935, שאר האביזרים נמצאים על המפה מאז 1952.

 

מטרת הקמפיין היא כמובן למשוך תשומת לב למשחק הנוסטלגי ולגרום לאנשים לרכוש אותו ולהתרשם מהחייל החדש שיכנס (אנחנו מהמרים על חתול). עם זאת, הקמפיין גם מהווה תזכורת למעריצים שזמנם של החיילים הקלאסיים מוגבל, ואם הם רוצים שילדיהם עוד יזכו לשחק עם הכובע או המריצה, כדי להם למהר ולרכוש את משחק הקופסא, בקרוב הרי, הם יהיו פריטי אספנים.

 

חתולים הם חבריה הטובים ביותר של אישה ()
חתולים הם חבריה הטובים ביותר של אישה

 

הקמפיין של מונפול מתבסס על רעיון עליו מבוססים אולי רוב הקמפיינים בפייסבוק (או כאלה שמתממשקים לפייסבוק) מאז שיש קמפיינים בפייסבוק: מה נכון יותר להגיד, ופלים או בפלות (עלית) ומי יותר מפנק, בננה או אגוז (דגנים של תלמה). דוריטוס אפילו הספיקו לעשות תשדיר פרסומת שהיא פארודיה לקמפיינים שמבקשים מאיתנו לבחור כאילו שאכפת לנו. הבעיה עם קמפיינים מסוג זה היא שהמותגים לא מציעים לנו לבחור בין אפשרויות, הם כופים עלינו לבחור בהם.

 

אבל כשמדברים על מונופל, כנראה שלגולשים לא אכפת מהמניפולציה, הם דואגים יותר לאצבעון. באפליקציה נרשמו כבר עשרות אלפי הצבעות שכל מטרתן היא להציל את הכלב והמכונית, בעוד שמי שנמצא בסכנה זו המגהץ והמריצה. טוב, אולי בכל זאת שווה לרענן את החיילים, מי רוצה להזדהות עם כלי עבודה? הבו לי הליקופטר.

 

"סוגדים לה באינטרנט": למישהו יש עדיין ספק מי תבחר? ()
"סוגדים לה באינטרנט": למישהו יש עדיין ספק מי תבחר?

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מריצה ומגהץ בחוץ. חתולים ויהלומים בפנים
מומלצים