שתף קטע נבחר
 

הונדה תשווק בישראל סופר-מוטו בנפח 250 סמ"ק

על בסיס האופנוע הדו-שימושי שלה, מציעה כעת יצרנית האופנועים היפנית גם גרסת סופרמוטו עצבנית. אצלנו תוך כחצי שנה, ועם תג-מחיר של כ-36 אלף שקל

לפני כשנה הציגה הונדה את ה-CRF250L, אופנוע דו-שימושי קטן ומודרני, העושה שימוש ביחידת המנוע של ה-CBR250R הפופולארי. ה-L המתון זכה לקבלת פנים מוצלחת למדי, בעיקר בתאילנד שם הוא מיוצר, אך גם בשווקי המזרח ואפילו אצלנו. כעת מנצלת הונדה את המתכון המוצלח, ומוסיפה לדגם המיועד לרוכבי שטח מתחילים, גם גרסה שמכוונת לאלה המעדיפים דווקא את עולם הסופר-מוטו. ההבדל בשם - האות M במקום L.

 

 

גרסת הסופר-מוטו נבדלת מגרסת השטח-דו-שימושי בראש ובראשונה בחישוקי "17 המחליפים את חישוקי ה-"21 מלפנים וה-"18 מאחור. יחד עמם הוחלפו כמובן גם הצמיגים הדו-שימושיים בצמיגי כביש בעלי ייעוד ספורטיבי. מבחינה מכאנית זהה ה-CRF250M לגרסת הדו"ש, עם אותו מנוע סינגל מוזרק בנפח 249 סמ"ק המספק 23 כ"ס. את ההבדל העיקרי ניתן למצוא במתלים, הנדרשים במקרה זה לתת מענה לצרכים אחרים לגמרי. מהלך מתלה ארוך אינו נחוץ כאן, אבל כיול נוקשה בהחלט כן.

 

חיצונית נבדל ה-M מה-L בשלדת אלומיניום וזרוע אחורית שנצבעו בשחור-מט, וכך גם המזלג הקדמי שזכה בצבע הכהה במקום המוזהב בדו"ש, עם מגנים קדמיים תואמים. ל-CRF250M גם גרפיקה שונה על פלסטיקת הצד, והוא יוצע בשתי סכמות צביעה: שחור-אדום או כל-שחור עם חישוקים מוזהבים.

 

מחברת מאיר, יבואנית הונדה לישראל, נמסר כי ה-CRF250M יגיע אלינו לקראת תחילת חודש יוני, כשמחירו אמור להיות זהה לזה של ה-CRF250L הדו-שימושי. אם כך, הכינו 36 אלף שקלים.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סופרמוטו כמו לגדולים, רק בקטן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים