שתף קטע נבחר
 

סוזוקי אינזומה 250 הגיע גם לישראל

גם סוזוקי נכנסת לשוק אופנועי ה-250 התוסס, ועושה זאת עם האינזומה העדכני. המחיר עבור הרוכב הישראלי: 35 אלף שקלים

בארץ ובעולם זוכים אופנועים קטני-נפח לפופולאריות גואה, בין אם זה בגלל המצב הכלכלי שמכתיב חיסכון, או בזכות ההתעוררות בשווקי המזרח ה"משודרגים" לכלים יקרים מבעבר. התוצאה היא שקטגוריית נפח שאכלסה בעבר אופנועים אפרוריים ומשעממים, זוכה לעדנה עם שלל דגמים למגוון יעודים.

 

 

מה שהחל עם הקאוואסאקי נינג'ה 250 והונדה CBR250 הספורטיביים, המשיך עם הדיוק 200 של ק.ט.מ שהפך ללהיט מכירות עולמי. אפילו חברות כמו טריומף וב.מ.וו שמתמקדות באופנועים גדולים ויקרים משמעותית, לוטשות עין לכיוון הנישה המתעוררת, ומחפשות פרטנרים במזרח כדי לפתח ולייצר אופנועים כאלו.

 

סוזוקי עצמה השיקה בינתיים - לפני קצת יותר משנה - את ה-GW250 אינזומה, אופנוע עם מנוע טווין מקבילי בנפח 250 סמ"ק, ועיצוב סטריטפייטר מדליק ומוחצן המזכיר מעט את הסוזוקי B-King הבריון. בתחילה יועד האינזומה (בתרגום: "ברק") עבור שווקי המזרח הרחוק, אך כעבור כחצי שנה הגיע גם לאירופה וכעת נוחת גם אצלנו.

 

האינזומה מצויד במנוע שני צילינדרים מוזרק בנפח 248 סמ"ק, עם הספק מרבי של 24 כ"ס ותיבת שישה הילוכים. אל שלדת צינורות הפלדה מחובר מלפנים מזלג טלסקופי בקוטר 37 מ"מ, ומאחור מוצב מתלה מונושוק עם בולם המאפשר כיוון עומס קפיץ. על הבלימה אחראים בלמי דיסק מלפנים ומאחור. מידות האינזומה נדיבות יחסית, עם בסיס גלגלים באורך 143 ס"מ וגובה מושב של 78 ס"מ.

 

מחירו של האינזומה יעמוד בארץ על 35 אלף שקלים (לפני אגרות). בכך הוא יקר מסאניאנג וולף הצנוע (30 אלף) אך זול ב-1,000 שקלים מיוסאנג GT250N, וב-2,000 שקלים מק.ט.מ דיוק 200. אופנועי 250 ספורטיביים יקרים ממנו ב-3,000 (הונדה CBR250) ו-5,000 שקלים - במקרה של קאוואסאקי בייבי-נינג'ה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים