רנו מגאן סטיישן בישראל - 133 אלף שקל
גרסת הסטיישן של המגאן נוחתת לראשונה בישראל, עם מנוע טורבו-דיזל ותיבת מצמד כפול. המחיר: 133 אלף שקל
רנו משיקה בישראל את המגאן אסטייט, גרסת הסטיישן של המשפחתית הקומפקטית. דגם זה, המגיע לראשונה לשוק הישראלי, יוצע בתחילה רק עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר שמספק 110 כ"ס. המנוע משודך לתיבת שישה הילוכים רובוטית כפולת-מצמד. המגאן סטיישן מגיעה לישראל ממפעל רנו בספרד - בניגוד למגאן האצ'בק המיוצרת בטורקיה.
המגאן אסטייט מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 12.1 שניות, ולמהירות מרבית של 190 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 23.8 ק"מ לליטר, ונפח תא המטען על בין 524 ל-1,600 ליטר עם ספסל אחורי מקופל.
חברת קרסו, יבואנית רנו, תציע את המגאן אסטייט ברמת גימור אחת - אקספרסיון. תמורת 133 אלף שקל זו תכלול בקרת אקלים מפוצלת, חישוקים בקוטר "16, מערכת שמע עם חיבור בלוטות' ושליטה מההגה, חיישני חנייה ומראות מתקפלות חשמלית. חלון גג יהיה האופציה היחידה בתוספת תשלום (4,000 שקל).
המגאן אסטייט מצטרפת לפלח שוק מתעורר של מכוניות סטיישן קומפקטיות. את עיקר המכירות בו רושמות כיום פורד פוקוס סטיישן ויונדאי i30cw, ולמגאן יחכו גם מתחרות ותיקות דוגמת סקודה אוקטביה קומבי וקיה סיד סטיישן.