רנו סניק שוב עובר מתיחת פנים - כאן בסוף השנה
רנו תציג בתערוכת ז'נבה שתפתח בתחילת מרץ, מספר עדכונים למשפחת הסניק. לישראל תגיע מתיחת הפנים רק ברבעון הרביעי של 2013
רנו תציג סניק (Scenic) מחודש בתערוכת ז'נבה שתיערך במרץ. יצרנית הרכב הצרפתית הודיעה על כוונתה לבצע מתיחת פנים שנייה למיניוואן הקומפקטי תוך פחות משנה. זאת, שבועות ספורים בלבד לאחר שהחל שיווקו של הסניק הנוכחי אצלנו. מתיחת הפנים הנוספת, שעיקרה שוב קוסמטי, תכלול התאמה של החרטום לשפת העיצוב המודרנית של רנו.
- מבחן דרכים: רנו סניק בנזין
/ רנו סניק דיזל
במסגרת מתיחת הפנים תוסיף רנו מערכת מולטימדיה משודרגת המכונה "R-Link", במסגרתה ניתן להוריד אפליקציות להתאמת הרכב לטעם הנהג. מערכת זו, שהוצגה לראשונה בקליאו, אינה צפויה להגיע לשוק הישראלי. גם מנוע טורבו-בנזין חדש שיצטרף למבחר הסניק, בנפח 1.4 ליטר ועם 130 כ"ס, אינו מיועד לפי שעה להגיע לישראל.
מחברת קרסו נמסר ל-ynet כי "למעט הסבכה הקדמי והסמל הגדול הרכב (שיגיע לישראל, ר.צ) הינו ללא שינוי". הסניק המחודש יגיע אלינו ברבעון הרביעי של השנה.
לצד מתיחת הפנים לגרסאות הסניק השונות (הרגיל שאינו משווק אצלנו והגרנד סניק שכן), רנו תשיק בז'נבה גם גרסת דמוי-שטח חדשה. שמה הוא סניק XMOD, ובניגוד ל-RX4 ששווקה בישראל לפני כעשור, הפעם אין הנעה כפולה.
במקום תהיה מערכת בקרת משיכה עם שלושה מצבים (אחד לכביש ושניים לנסיעת שטח). זו תוכננה כך שתכפר על חסרונה של הנעה כפולה, בכך שתנסה לשמור על כושר ההתקדמות של הרכב באמצעות בלימת גלגל מחליק. דגם הדמוי-שטח יזכה גם למרווח גחון מוגדל ולעיצוב שיבדיל אותו מגרסאות רגילות, בין היתר תודות לפגושים שונים, חשוקים חדשים וסבכה קדמית גדולה.
הסניק XMOD - כמו גם הסניק הקצר הרגיל - אינם מיועדים לשיווק בשוק הישראלי.