הונדה סיוויק סטיישן - בישראל כבר בסוף השנה
הונדה תציג בתערוכת ז'נבה גרסת סטיישן לסיוויק, לראשונה מאז שנות ה-90. הגרסה החדשה צפויה להגיע גם לשוק הישראלי כבר השנה
הונדה תציע סיוויק סטיישן - לראשונה מאז שנות ה-90. לראשונה בתולדות הדגם, גרסה זו צפויה להגיע גם לשוק הישראלי, כמתחרה לפורד פוקוס סטיישן ויונדאי i30cw המצליחות. גרסת הסטיישן עשויה לפגוש אצלנו גם את האוריס סטיישן של טויוטה, שעל שיווקה עדיין לא התקבלה ביבואנית המקומית החלטה סופית.
הונדה תציג את הסטיישן כמכונית תצוגה בתערוכת ז'נבה (17-7 במרץ), והיא תגיע לייצור בשינויים קלילים לאחר שתוצג בגרסה סדרתית בתערוכת פרנקפורט (22-12 בספטמבר). בשלב זה היפנים לא מפרסמים נתונים טכניים כלשהם לגבי הסיוויק סטיישן. עם זאת, ניתן להעריך כי היא תוצע עם אותם מנועים כמו דגם ההאצ'בק המיועד לאירופה. בישראל זה אומר שהמנוע העיקרי יהיה יחידת ה-1.8 ליטר (142 כ"ס) ותיבת חמישה הילוכים אוטומטית.
לצד הסיוויק סטיישן, הונדה תציג בתערוכת ז'נבה (17-7 במרץ) גם גרסת דיזל חדשה של ה-CR-V. רכב הפנאי שהושק השבוע בישראל, יוצע באירופה בגרסת 1.6 ליטר טורבו-דיזל, עם תיבת הילוכים ידנית והנעה קדמית. גם כאן עדיין אין מפרט טכני רשמי, ומחברת מאיר, יבואנית הונדה לישראל, נמסר כי לא ידוע אם גרסה זו תגיע אלינו.
הונדה סיוויק האצ'בק. בקרוב סטיישן
צילום: רועי צוקרמן
הונדה CR-V. גם דיזל