חדש באירועי פייסבוק: קישור לרכישת כרטיסים
הרשת החברתית החלה בניסוי שבו היא מאפשרת לחלק מיוצרי האירועים לספק קישור חיצוני לרכישת כרטיסים, היישר מעמוד האירוע
קישורים לקניית כרטיסים החלו להופיע באירועים בודדים שנפתחו ברשת החברתית פייסבוק, כך על פי דיווח של Allfacebook וחברת בלינק. הקישור, שמופיע מתחת לתאריך ולשעה של האירוע, מוביל לאתר חיצוני לקניית הכרטיסים, והרכישה עצמה לא מתבצעת דרך פייסבוק. עם זאת, מדובר בדרך קצת יותר נוחה עבור המוזמנים, ועבור יוצרי האירועים, שכרגע יכולים לספק קישור כזה בתיאור האירוע בלבד באופן ידני.
על פי דיווח של גיזמודו, בפייסבוק אומרים כי מדובר בשינוי פשוט למדי. בעת פתיחת אירוע חדש יתווסף שדה "כרטיסים", ובו ניתן יהיה להכניס קישור לאתר חיצוני לרכישת כרטיסים, ולא יהיה קשר בין סימון מששתף באירוע (Attending), לבין רכישת כרטיס בפעול. הקישור לרכישה יופיע גם בפרסום האירוע בפיד ואמור למשוך יותר קהל לרכוש כרטיסים ולהתחייב למעשה לאירוע, במקום סתם לאשר השתתפות ולשכוח ממנו.
על פי הדיווחים באתרי הטכנולוגיה השונים, האפשרות להוספת קישור כזה קיימת אצל גולשים בהולנד ובישראל, אם כי היא עדיין לא זמינה לכל מי שפותח אירוע.