אילו המשחק דום היה ברזולוציה גבוהה
שמונה ימים של עבודה מכווצים לתשע דקות וידאו והתוצאה - המשחק שכונן את ז'אנר הפעולה מגוף ראשון, עדיין בסגנון הקלאסי הלא לגמרי תלת-ממדי שלו, אבל בפירוט גרפי מודרני
גרפיקאי מוכשר עבד שמונה ימים ויצר נס קטן משלו - תמונה שיכולה לייצג איך היה נראה המשחק הוותיק Doom
אילו היו שומרים על מנוע המשחק הפרימטיבי שלו, אבל יוצרים את הטקסטורות שלו בפירוט גרפי שנועד לרזולוציה מודרנית ולא ל-320 על 240 שבהם שיחקנו בזמן שהוא יצא.
עוד ב-games:
להלן סרטון שמדגים את תהליך העבודה בהילוך מהיר - ומבהיר לנו למה השד הוורוד תמיד היה עצבני כל-כך: ראו מכמה חיות שונות הוא מורכב!
כאן אפשר לראות בהגדלה את התוצאה הסופית.
דום דום דום עולה הזמר. לפני
שד בא לקחת אותי! אחרי
מומלצים