שתף קטע נבחר
 

סקודה אוקטביה החדשה - עכשיו גם סטיישן

חודשים ספורים אחרי השקת הליפטבק, סקודה מפרסמת תמונות רשמיות ראשונות של הסטיישן ("קומבי"). תא המטען גדל ללא פחות מ-610 ליטר

סקודה פרסמה תמונות ופרטים ראשונים של האוקטביה קומבי (Combi), גרסת הסטיישן של המשפחתית הקומפקטית. היא מגיעה חודשים ספורים בלבד אחרי גרסת הליפטבק שמהווה את עיקר המכירות בישראל, וכמוה צפויה להגיע לישראל במחצית השנייה של 2013. מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה, נמסר ל-ynet כי נכון לעתה החלטה סופית לגבי מועד השיווק של הסטיישן עדיין לא התקבלה.

 

 

סקודה אוקטביה קומבי ()
סקודה אוקטביה קומבי

 

הקומבי תציע תא מטען גדול יותר מאשר הליפטבק ב-20 ליטר - 610 לעומת 590 ליטר. בשני המקרים מדובר באחד מתאי המטען הגדולים ביותר בפלח הקומפקטיות, וניתן יהיה להגדילו לעד 1,740 ליטר באמצעות קיפול הספסל האחורי. סקודה מבטיחה גם שלל פתרונות אחסון ועגינה לפרטי מטען בגדלים שונים. עיצוב הדגם זהה בחרטום לליפטבק, ושונה כצפוי מאחור בגלל מבנה הדלת האחורית. גם תא הנוסעים זהה עד לשורת המושבים השנייה.

 

 

הדגם החדש גדול משמעותית מהאוקטביה סטיישן הקודמת, עם אורך שצמח בתשעה ס"מ (ל-466 ס"מ), רוחב שצמח ב-4.5 ס"מ (ל-181) ובסיס גלגלים שגדל ב-11 ס"מ (269). למרות זאת הדגם החדש צפוי להיות קל וחסכוני בדלק מקודמו.

 

סקודה תציע את האוקטביה קומבי עם אותו היצע מנועים כמו הליפטבק. זה אומר שיהיו ארבעה מנועי בנזין: 1.2 ליטר עם 86 כ"ס ותיבת חמישה הילוכים ידנית (שכפי הנראה לא יגיע אלינו), 1.2 ליטר עם 105 כ"ס ותיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד שיהווה את עיקר המכירות בישראל, 1.4 ליטר עם 122 כ"ס ומנוע 1.8 עם 160.

 

היצע גרסאות הדיזל, שחשוב בעיקר לשוק המוניות, יכלול מנועי 1.6 ליטר עם 90, 105 או 110 כ"ס, וגרסת 2.0 ליטר עם 150 כ"ס. כמו בעבר, סקודה תציע גם את חלק מצורכי הסולר עם תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמד. באירופה תשווק גם גרסת הנעה כפולה של הקומבי, שעדיין לא ברור אם תגיע אלינו. פרטים נוספים על האוקטביה קומבי צפויים להתפרסם במהלך תערוכת ז'נבה (7-17 במרץ).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סקודה אוקטביה ליפטבק
אוקטביה ליפטבק
תא הנוסעים זהה כמעט לליפטבק
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים