הונדה סיוויק סטיישן - יש תצוגה, אין מפרט טכני
גרסת הסטיישן הראשונה של הסיוויק מזה שנים, נחשפה בגרסת תצוגה בתערוכת ז'נבה - לקראת שיווק בישראל בסוף השנה. מפרט טכני בינתיים אין
הונדה חשפה בז'נבה את הסיוויק טורר, גרסת הסטיישן הראשונה של המשפחתית הקומפקטית מזה שנים ארוכות. הטורר תתחרה בפורד פוקוס סטיישן ודומותיה, וצפויה להגיע לישראל בסוף שנת 2013, כך נמסר ל-ynet מחברת מאיר, יבואנית הונדה.
דוכן הונדה בתערוכת ז'נבה
היצרנית היפנית לא מפרסמת מפרט טכני כלשהו של המכונית, ובכלל זה לא ידוע האם תציע את בסיס הגלגלים הקצר של הסיוויק האצ'בק (259.5 ס"מ), או את הארוך של דגם הסדאן (267.5 ס"מ) - המשווק בעיקר בארה"ב. גם נתון נפח תא מטען עדיין לא פורסם.
הונדה צפויה להציע את הסטיישן עם אותם מנועים ותיבות הילוכים כמו בדגם ההאצ'בק. זה אומר שיחידת הכוח העיקרית בשוק הישראלי תהיה בנפח 1.8 ליטר, עם 142 כ"ס ובשידוך לתיבת חמישה הילוכים אוטומטית. הסיוויק מוצעת באירופה גם עם מנוע 1.4 ליטר עם 100 כ"ס ובגרסת טורבו-דיזל (2.2 ליטר, 150 כ"ס).
הגרסה הסדרתית של הסיוויק סטיישן, בשינויי עיצוב קלים ביותר, צפויה להגיח לאוויר העולם בתערוכת פרנקפורט שתיערך בחודש ספטמבר בגרמניה. מועד שיווקה המדויק בישראל עדיין אינו ידוע.