שתף קטע נבחר

מגעי המחשב: אתר אינטרנט ימשוך גייז לארץ

קמפיין חדש בהשקעה של 800 אלף שקל, קורא לקידום התיירות הגאה לת"א באמצעות אתר ייעודי וקמפיין בינ"ל לקהילת הגייז

הפעילות לקידום תיירות גאה לתל אביב-יפו עולה מדרגה. עיריית תל אביב-יפו, משרד התיירות והתאחדות המלונות העלו אתר חדש המיועד לקהל היעד הגאה ברחבי העולם: www.tel-aviv-gay-vibe.com

 

בימים האחרונים עלה לאוויר אתר חדש המיועד לקהילה הגאה כחלק מקמפיין שנועד להגביר את התיירות הגאה לתל אביב והצבת העיר על מפת התיירות הגאה הבינלאומית.

 

עוד על גאווה ותיירות:

 

באתר ניתן למצוא כל המידע הדרוש לתייר הגאה בשלב שבו הוא בוחר יעד לחופשתו, ביחד עם פירוט של כל האירועים המרכזיים בעיר, מידע על אפשרויות לינה, מסלולי טיולים, אזורי קניות ושירותים ופרטים על פעילות תרבות ואמנות בבירת הגאווה הישראלית.

 

צפו בסרטון הקידום לתיירות גאה בישראל

 

החזון: תל אביב הופכת לבירת תיירות גאה בינלאומית

האתר הוא פלטפורמה המשלבת פרסום ממוקד ושיווק חברתי, המיועד לקהילה הגאה והינו חלק מקמפיין רחב שנועד למשוך את הקהילה הגאה לבקר בארץ.

ההשקעה הכוללת בו עומדת על 800 אלף שקל והתקציב מחולק על פי יעדי תיירות ממוקדים בראשם ארה"ב (28% מהתקציב), גרמניה ואנגליה (23% מהתקציב כל אחת).

 

יעדים נוספים שבהם יתמקד שיווק האתר: צרפת, איטליה, הולנד וספרד. האתר יפעל על פי השיטה ההוליסטית לשיווק תיירות בינלאומית (השיטה מתבססת על יצירת תוכן איכותי וניתוח כמותי, המאפשרים תוך איתור ישיר של הגולש ופנייה אליו שלא דרך אתרים מתווכים).

 

יניב ויצמן, יועץ ראש העיר לקהילה הגאה ותיירות גאה: "אנו קוצרים היום את הפירות של עבודה מאומצת שנעשתה בשנים האחרונות על ידי מתנדבים ומתנדבות מתוך הקהילה ומתוך אגודת הלהט"ב, שראו בחזונם את תל אביב הופכת לבירת תיירות גאה בינלאומי. ההירתמות וההשקעה של משרד התיירות והתאחדות המלונות מצביעה על עתיד חדש בכל הקשור לשיתוף הפעולה בין הקהילה, גופי הממשלה השונים והעסקים בעיר".

 

אדיר שטיינר, מתאם אירועי הגאווה ותיירות גאה בעיריית תל אביב יפו, אמר: "שיתוף הפעולה המתפתח בין העירייה משרד התיירות ובתי המלון בעיר משדרג את הפעילות שלנו ואנחנו מגיעים לקהל רב יותר בפריסה רחבה הרבה יותר בעולם. אנחנו פועלים גם להרחיב את מעגל הנהנים מהגידול בתיירות הגאה. למשל, הדרכת בתי המלון ועסקי המזון בעיר כיצד ניתן במאמצים קלים להפיח רוח מקבלת ואוהדת לגאים, הידועה בעולם בכינוי Gay Friendly business.

 

אנחנו גם פועלים לפתח פעילויות נוספות לתיירים הגאים כדי שהיעד הלוהט שלנו יוסיף להתחרות עם יעדים אחרים בעולם. השנה נרחיב את הפעילות בחוף הגאווה (הילטון) במהלך שבוע האירועים ונשתף פעולה עם מתחמים עירוניים שונים כדי שיהיו אטרקטיביים לתיירים הגאים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גאים לארח. קמפיין תל אביבי לקהילה הגאה
צילום: דני שדה
מומלצים