שתף קטע נבחר

 

שינוי מבני בחברת כרטיסי האשראי כאל

החברה תקים אגף 'לקוחות פרטיים' ואגף 'לקוחות עסקיים' ותחלק את הפעילות בין האגפים. בנוסף יוקם אגף לשיווק ואסטרטגיה

שינוי מבני. חברת כרטיסי האשראי כאל הודיע היום (ג') כי תבצע שינוי בחברה במסגרתו יוקמו שני אגפים - אגף 'לקוחות פרטיים' ואגף 'לקוחות עסקיים', כאשר כל אגף יעניק את מכלול השירותים ללקוחות הרלוונטיים.

 

עד כה, הטיפול בלקוחות נעשה במספר אגפים שונים ולדברי דורון ספיר, מנכ"ל החברה, על מנת למקסם את הממשק עם הלקוח, כל אגף יטפל בסגמנט עליו הוא אחראי ויהיה אמון על מערך המכירות, השירות, האשראי והחיתום.

 

בנוסף, כדי לחדד את המאמץ השיווקי-אסטרטגי יוקם אגף לשיווק ואסטרטגיה. אגף זה יהיה אחראי על תחומי השיווק, האסטרטגיה, הפרסום והחדשנות בחברה, וייתן מענה לצורכיהם השיווקיים של שני האגפים החדשים. זאת, בשונה מהמתכונת הקודמת, בה, הפעילות השיווקית נוהלה הן באגף השיווק והמכירות והן באגף עסקים ואשראי.

 

"בראיית כיווני התפתחותה העתידיים של החברה והתפתחות שוק כרטיסי האשראי בעולם נוצר הצורך להכנת התשתית הארגונית החדשה" ,אמר ספיר. לדבריו, המבנה החדש נשען על תפיסת ניהול הוליסטית, המותאמת לסביבה העסקית המאתגרת בה פועלת החברה ולמיקוד העסקי שלה, המבוסס על "ראיית הלקוח במרכז", כלשונו. "אני מאמין שיש בכך הנחת מצג מוצק ועוצמתי להנעת מנועי הצמיחה שלנו".

 

על פי הדוחות הכספיים לשנת 2012, אותם פרסמה החברה בתחילת החודש, מחזיקים לקוחות כאל בכ- 2 מיליון כרטיסים תקפים, ומחזור הקניות שלהם עמד על 53.5 מיליארד שקל בשנה שחלפה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ישראל הדרי
דורון ספיר
צילום: ישראל הדרי
מומלצים