למה אין סלבס על הסיפון? תלונות נופשים בשיט
למה הים רועש מדי? למה לא השתזפתי מספיק? איגוד חברות השיט הבריטי חושף תלונות ביזאריות שהתקבלו מנופשים
כל תייר נתקל מדי פעם בעוגמת נפש ברמה כזו או אחרת. ויש גם מי שדואג להתלונן עם שובו מהנופש. אתר סוכנות התיירות הבריטית ,Bonvoyage.co.uk שמשווק חופשות שיט של חברות שונות, חושף כעת את התלונות המוזרות והמצחיקות ביותר שהתקבלו בו לאחרונה.
עוד תלונות ובקשות מוזרות של נופשים:
- אתם כתבתם: הדברים הכי מעצבנים במלונות
- הגזמתם: אוסף התלונות המופרכות ביותר
- אוגר יש? הבקשות הכי מוזרות של אורחים במלון
התלונה אולי הביזארית ביותר שייכת לאישה, שלאחר שיט תענוגות בים התיכון התלוננה כי הים "רועש מדי,"
וכי לאורך כל המסע לא הצליחה לעצום עין בשל הרעש. "יש למגן את תאי הנוסעים מפני רעש בצורה טובה יותר," הציעה.
זוג אחר, באחת מחופשות השיט שנרכשו דרך הסוכנות, התלונן כי קפטן הספינה נהג בהם בגסות כשהתעלם ממכתב שהשאירו לו ובו ביקשו זמן נוסף לסיורי תיירות באחת התחנות. הקפטן, ברוב חוצפתו, החליט להפליג כמתוכנן, אף שהשניים לא הספיקו את כל מה שרצו בעיר הנמל.
סוכנות השיט: "לא נוכל להיות אחראים לרעש הגלים"
אישה אחרת, לאחר ששמעה כי כוכב להקת טייק דאת', גארי בארלו, בילה על אותה ספינה בשיט קודם,
דרשה לדעת מדוע הוא לא נכח בהפלגה שהזמינה. השיא נרשם כנראה כשנופש אחד התלונן על כך שלא השיג את השיזוף המדויק שרצה, ויותר מזה, שלא ניתן היה לשחות בבריכת הספינה. השיט שבו בילה הבחור היה באלסקה.
אחת הנשים המתלוננות הזמינה בסוכנות שיט בחברה ששמה "סלבריטי קרוז," ודרשה לאחר חזרתה לקבל החזר כספי לאחר שלא ראתה שום סלבריטי על הסיפון.
בני זוג בריטים, שתיכננו בקפדנות את התקציב לחופשת השיט שלהם, דרשו גם הם פיצוי כספי לאחר שביזבזו יותר כסף ממה שתיכננו על טיפים לצוות הספינה בשל השירות המעולה.
מנהלת הפיתוח של סוכנות השיט, סטף קרטין, אמרה בתגובה לתלונות: "מפעם לפעם אנחנו נתקלים בתלונות משונות, ולא יכולים לעשות הרבה כדי לפתור אותן. אני חוששת שלא נוכל להיות אחראים לרעש הגלים או להיעדר סלבריטאים על הסיפון."