אופטיקנה השיקה מותג משקפיים לצעירים
תחת שם המותג SEVEN, המעודד צעירים לקנות זוג משקפיים לכל יום בשבוע, יימכרו משקפי ראייה ב-415 שקל ומשקפי שמש ב-199-99 שקל. המחירים נמוכים, אך גבוהים יותר מהמשקפיים לצעירים שנמכרים ברשתות האופנה ולא תמיד זולים יותר מהמחירים באתר המכר האינטרנטי של המותג
רשת אופטיקנה פונה לצעירים: הרשת השיקה ליין משקפי שמש ומשקפי ראייה בשם SEVEN. הרשת תמכור 290 דגמים תחת שם המותג, באזורים שייוחדו לכך בחנויות והקולקציה תתחדש בדגמים חדשים אחת לחודשיים.
- ים המלח: הקניון החדש מתכנן החזר מע"מ לתיירים
- פטנט חרדי: משקפיים אטומים נגד מראות אסורים
- הקאמבק של לוצ'י בקרייזי ליין: בלי מידות 34-36
לפי אופטיקנה, מותג המשקפיים מיועד לכ-2 מיליון צעירים בגילאי 30-12 שחיים בישראל. 74% מהם מרכיבים משקפי שמש, 44% מרכיבים משקפי ראייה, לפי סקר שהזמינה החברה.
הדגמים של המותג החדש, עוצבו לפי הטרנדים האחרונים בתחום וברשת אף יצאו בקמפיין על מנת לעודד צעירים לקנות כמה שיותר זוגות משקפיים. שם המותג, SEVEN, מרמז על כוונה שיווקית-מכירתית: קנו זוג לכל יום בשבוע. אם אתם צעירים יתכן שאתם אוהבים להחליף משקפיים בהתאם ללבוש ולאופנה, אבל סביר להניח שאינכם משופעים בכסף. לכן, אם תקנו שבעה זוגות, זה יעלה לכם לא מעט.
המחירים: נמוכים, אבל יש נמוכים יותר בשוק
משקפי השמש של SEVEN נמכרים בטווח מחירים של 199-99 שקל, משקפי ראייה (מסגרת + עדשות) ב-415 שקל. מכאן ששבעה זוגות משקפי שמש יעלו בין 700 ל-1400 שקל - מחיר של זוג אחד של מותג יוקרתי. אלה מחירים נוחים יחסית לשוק הכללי, אך לא הנמוכים ביותר בשוק.
ברשתות האופנה והאקססוריז כמו TOP TEN, קסטרו, H&M ואחרות, אפשר למצוא משקפי שמש לצעירים במחירים נמוכים יותר - 49.90-29.90 שקל עד 99 שקל. המחיר למשקפי ראייה לצעירים נמוך, אך בסופר פארם למשל אפשר למצוא משקפי ראייה (מסגרת + עדשות) ב-199 שקל.
גם באתר האינטרנט של אופטיקנה אפשר למצוא כרגע מחירים נמוכים יותר. לאופטיקנה יש מותגי בית שמתומחרים נמוך. בנוסף יש מבצעי אתר: משקפי שמש שתומחרו בעבר ב-599 שקל שנמכרים כרגע ב-99 שקל ומשקפי שמש שעלו בעבר 99 שקל ונמכרים כעת ב-19.90 שקל. יש כמובן גם מחירים גבוהים בהרבה: משקפי שמש של גוצ'י שנמכרו בעבר ב-1,899 שקל, נמכרים באתר ב-901 שקל.
נראה אם כך, שהבשורה העיקרית של הרשת היא בעיצוב הצעיר, התחלופה הגבוהה והקהל החדש שיזרום לחנויות. לפי הרשת, המשקפיים יימכרו בליווי נרתיקים, מארזים וחולצות שיישאו את הלוגו של המותג. בכל שנה נמכרים בישראל 1.3 מיליון משקפי שמש, כשהשוק מגלגל 1.3 מיליארד שקל בשנה. לפי אופטיקנה, שמפעילה בארץ 100 חנויות עם נתח שוק של 22% משוק האופטיקה, משקפי השמש הממותגים בישראל זולים בממוצע בכ-30% ממשקפי שמש בחו"ל.
רמי איש-הורביץ, מנכ"ל רשת אופטיקנה: "הצעירים היום מעודכנים באופנות המתחלפות ואף מובילים אותן. הם יודעים מה הם רוצים ומשתמשים באביזרי אופנה כדרך לביטוי אישי. לכן אנו מציעים להם מבחר גדול מאוד של משקפיים, בהתאם לטרנדים החמים בעולם ובמחירים המאפשרים להתחדש ביותר מזוג אחד"