שתף קטע נבחר
 

ימאהה מציגה X-מקס 400 - אצלנו בסביבות מאי

משפחת ה-X של ימאהה זוכה לתוספת חזקה, גדולה ומהירה. לישראל יגיע ה-400 לא לפני חודש מאי - מחיר עדיין לא נקבע

יצרנית הכלים הדו-גלגליים מרחיבה את משפחת ה-X עם ה-400, אח צעיר, אבל גדול. ימאהה חושפת את ה-X-מקס 400 החדש, קטנוע רב-משימתי שנועד לשפר בעיקר את היכולת הבין עירונית של האח המוכר והוותיק, ה-250. במידה מסוימת, כך ניתן לשער, הוא אמור לשמש גם כאלטרנטיבה למי שתג המחיר של הטי-מקס הגדול מאיים עליו.

 

ביבואנית ימאהה לישראל, חברת מטרו, אומרים כי ה-X הגדול יגיע ארצה לא לפני חודש מאי, מועד תחילת שיווקו באירופה. המחיר עדיין לא נקבע.

 

 

ה-400 נראה אמנם כמעט-זהה ל-250, אך מבט מעמיק יותר חושף את ההבדלים. לגרסת ה-400 חזית שונה עם יחידות תאורה אחרות הכוללות גם תאורת Led, משטחי הצד זכו למתיחת פנים קלה, המושב שונה וכולל משענת גב מתכוונת לרוכב. יחידת הזנב חדשה וכוללת יחידת תאורה, ולוח המחוונים דומה לזה של הטי-מקס.

 

מתחת לפלסטיקה שוכן מנוע שנלקח מהמג'סטי, 395 סמ"ק, צילינדר יחיד עם הזרקת דלק, המספק כאן 31 כ"ס - 2 כ"ס פחות מהמקור. בימאהה טוענים כי לעומת ה-250 מדובר בשיפור של כ-50% בביצועים, תוך אזכור מהירות מרבית של 150 קמ"ש.השלדה מבוססת על זו של ה-250, עם חיזוקים הכרחיים ובסיס גלגלים ארוך בשני ס"מ. המתלים עברו כיול מחדש, וצמד הבולמים מאחור מציע כעת מהלך ארוך יותר.

 

 

הקטנוע החדש מצויד בדיסק קדמי נוסף, האמור לסייע בהתמודדות עם תוספת המשקל - שכן ה-400 כבד ב-31 ק"ג מה-250, ושוקל בסך הכל 211 ק"ג - והביצועים. כרגע הוא לא מציע אפשרות ל-ABS, אך בהמשך הדרך תהיה כזו. במפתיע, החישוק האחורי קטן יותר "13, אך הקדמי זהה לזה של ה-250 - "15.

 

מחירו של ה-X מקס באירופה עומד על 5,800 יורו, כ-1,000 יורו יתר מאשר ה-X מקס 250 אך 2,800 יורו פחות ממחיר המג'סטי 400 ABS.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים