שתף קטע נבחר
 

מדריך: לשמור מסמכי אופיס בחשבון גוגל

בגרסת Office 2013 חברת מיקרוסופט הציגה שינוי מרענן – מהיום, ניתן לשמור את כל המידע על כונן ה-SkyDrive שלכם ולקבל אליו גישה מכל מקום. אבל מה עושים אם אתם לא משתמשים בגרסת 2013 ובכלל מעדיפים לשמור את המידע על כונן הגוגל דרייב שלכם?

בשנים האחרונות כונני הרשת הזמינים בחינם מאפשרים לנו לשמור את כל המידע שלנו במהירות ולקבל אליו גישה מכל נקודה בעולם. בין השירותים המוכרים נמצא גם שירות Google Drive של ענקית החיפוש האינטרנטית. בתוך מגוון הכלים של גוגל אותם ניתן להוריד בחינם ברשת, נמצא גם את הכלי Google Cloud Connect For Microsoft Office שפשוט משדרגת כל חבילת Office ומאפשר לנו לשמור את המידע ישירות אל כונן הגוגל דרייב. כך נתחבר.

 

1.הורידו את התוסף Google Cloud Connet והתקינו אותו על המחשב.

 

 

2.הפעילו את אחת מתוכנות Office ולחצו על כפתור התחל בסרגל החדש של Google Cloud Connect

 

 

3.בחלון שיופיע לפניכם הקלידו את פרטי ההתחברות לכונן הגוגל אליו תרצו להתחבר ולחצו על כפתור כניסת משתמש.

 

 

4. אם החלון הבא יופיע – לחצו על כפתור הענק גישה.  

 

 

5. וודאו שהאפשרות אוטומטי מסומנת ולחצו על כפתור אישור.

 

 

6. החיבור הצליח. משלב זה כל מידע ישמר אוטומטית אל כונן הגוגל דרייב שבחרתם

 

 

רוצים לפתוח מסמכים מהכונן ולערוך אותם בתוכנות Office?

1. לחצו על כפתור Google Cloud Connect בסרגל התוסף ובחרו באפשרות פתח מGoogle Docs.

 

 

2. סמנו V בתיבת הסימון של המסמכים שתרצו לפתוח ולחצו על כפתור בחר

 

 

3. כעת, תוכלו לערוך ולשמור מסמכים ישירות מתוך הכונן האישי שלכם בענן של גוגל.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים