שתף קטע נבחר
 

אודי S3 סדאן: שרירים גרמנים בסין

חטיבת היוקרה של קונצרן פולקסווגן הסירה בסין את הלוט מעל ה-A3 סדאן השרירית מכולן. על הכוונת - כרגיל, ב.מ.וו ומרצדס. האמצעים - 300 כ"ס והנעה כפולה

עיתונאי אירופה זכו להתנסות לפני ימים אחדים באודי S3 החדשה, והתרשמו עמוקות מהיכולת של הקומפקטית הלוהטת. אלה מהם שעשו את כל הדרך לשנחאי, ימים ספורים לאחר מכן, יכלו לחזות בהשקת הגרסה ה"מהוגנת" - עם ארבע דלתות, תא מטען, מרכב סדאן קלאסי וצביעה כחולה יפהפייה. וגם מנוע שמייצר 300 כ"ס, וביצועים של מכונית על.

 

 (צילום: הלל פוסק) (צילום: הלל פוסק)
(צילום: הלל פוסק)

 

אודי הודיעה זה מכבר כי היא מתכננת הצגת גרסה חזקה במיוחד לA3 סדאן אותה חשפה לפני כחודש. עם יחידת ה-2.0 ליטר TFSI ותיבה כפולת מצמד, יזניקו 300 כ"ס את ה-S3 תוך פחות מ-5 שניות ל-100 קמ"ש, או כמה עשיריות יותר למי שיעדיף להשתמש בתיבה ידנית. אגב, כל הכוח הזה יועבר לארבעת הגלגלים, ביעילות הטיפוסית של מערכת הקוואטרו של אודי.

   

האודי החמה מתוכננת כמובן להתחרות בגרסאות הכוחניות של ב.מ.וו ומרצדס - בסדרה 1 ו-A-קלאס בהתאמה - כאשר זו האחרונה חשפה מכונית מאיימת לפני שבועות ספורים. מבט על האודי אינו מגלה עד כמה היא בעלת יכולת, למעט ארבעה מפלטים מאחור וחישוקים אגרסיביים. הישיבה מאחור נוחה למדי, אך גבוהי קומה עלולים להתקל במרחב מחייה מצומצם לפדחת.

 

 (צילום: הלל פוסק) (צילום: הלל פוסק)
(צילום: הלל פוסק)

 

אגב, חשיפת המכונית בסין אינה מקרית. כמו יצרניות רבות, ובעיקר יצרניות יוקרה, אודי זקוקה לשוק הסיני כדי להציג צמיחה משמעותית בפעילותה. בזמן שהשוק האירופי מתכווץ לאיטו והשוק בארה"ב מתאושש מהמשבר של סוף העשור הקודם, שוק היוקרה הסיני רושם צמיחה דו-ספרתית. בשנה שעברה מכרה אודי בסין יותר מ-400 אלף מכוניות - זינוק של כ-30% לעומת 2011.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הלל פוסק
לא רואים שיש לה 300 כ"ס
צילום: הלל פוסק
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים