שתף קטע נבחר
 

ק.ט.מ חושפת את דגמי 2014

יצרנית האופנועים האוסטרית משחררת כבר עתה מידע על קולקציית דגמי 2014 בקטגוריות האינדורו והמוטוקרוס

באופן מסורתי, עוד בטרם מגיעים חודשי הקיץ, ממהרת ק.ט.מ לחשוף את עדכוני לדגמי שנת הדגם הבאה. השנה אינה יוצאת דופן, ובימים אלו מציגה היצרנית את דגמי 2014 של סדרות האינדורו (EXC) והמוטוקרוס (SX).

 

 

בתחום האינדורו הופך ה-EXC-F250 לאופנוע חדש כמעט לחלוטין. המנוע חדש ומבוסס על יחידת ה-350EXC-F, עם קדח גדול יותר ומהלך בוכנה קצר יחסית לעבר. יש גם שסתומי יניקה מוגדלים, ראש מנוע וגל איזון חדש, כמו-גם בוכנה חדשה ומערכת ניהול מנוע משופרת. ק.ט.מ טוענת לשיפור בזמינות הכוח, ולתוספת מומנט קלה בסל"ד בינוני, כמו-גם להעלאת תקרת הסל"ד ל-11 אלף. תיבת ההילוכים נלקחה ישירות מדגם ה-350, אך שלושת ההילוכים הגבוהים קוצרו. גם השלדה נלקחה מדגם ה-350 המוצלח.

 

שינויים בולטים נוספים מתייחסים לדגמי האינדורו ארבע-פעימות, בהם ה-450 וה-500 קיבלו גל-זיזים עילי קל יותר ב-10%, וקפיצי שסתומים חדשים וקלים. בנוסף יש מפות הצתה מעודכנות לבחירת הרוכב. כל הדגמים זכו לכיול מתלים חדש ובעיקר למחזירי שמן חדשים לבולם ה-PDS האחורי. כל דגמי האינדורו מצויידים במשאבות מצמד ובלם חדשות ומשופרות. לדגמי 2014 גם כיסויי תיבת אוויר, פנס קדמי, מגני ידיים ומיכל דלק חדשים. וכמובן - גרפיקה וצביעה עדכנית.

 

 

בדגמי המוטוקרוס יש זרוע אחורית בתכנון מחודש ומזלג קדמי שעבר שינויי כיול. ה-250SX חזר לתיבת הילוכים בעלת חמישה יחסי העברה במקום שישה, ואילו דגם ה-450 זכה לגל זיזים חדש ומוצע כעת עם מתנע חשמלי בלבד. הדגמים הדו-פעימתיים - הן של סדרת האינדורו והן של המוטוקרוס - עברו שינויים קלים בלבד ביחידות ההנעה.

 

כמו בכל שנה מציעה ק.ט.מ גרסאות Six Days קרביות ומאובזרות, כאשר השנה נצבעו גרסאות אלו בצבעי הדגל האיטלקי עם גרפיקה חדשה בהתאם למיקום האירוע השנה - באי סרדיניה. דגמי הסיקסדייז כוללים השנה מזלג קדמי חדש עם קרטרידג' סגור, משולשים חדשים מכורסמים, מגני מצננים לדגמי ה-4 פעימות, מגן מפלט מקרבון לדגמי השתי פעימות, חישוקים שונים ולוח מחוונים חדש.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים