שתף קטע נבחר
 

מנכ"ל טאמבלר מרגיע: נישאר קולים

משתמשי פלטפורמת הבלוגים חוששים שהיא תהפוך למלאת באנרים ופרסומות לאחר שנרכשה על ידי יאהו. בראיון לניו יורק טיימס, המייסד דיוויד קרפ ומנכ"לית יאהו ניסו לשדר חתולים כרגיל

ההיפסטרים מודאגים. לא, השפם לא חזר לאופנה חלילה, ותיקים משובצים עדיין חוקיים. הדאגה היא המהלך של יאהו שרכשה השבוע את המקום ההיפסטרי שלהם - פלטפורמת הבלוגים טאמבלר. ולא מדובר רק בזה שליאהו יש סימן קריאה בשם. מדובר בחשש הרבה יותר קונקרטי: חובבי הפלטפורמה המינימליסטית והרגועה לא רוצים שהיא תתמלא בפרסומות ובאנרים לא קוליים בעליל.

 

 

מרגיעים. מאייר וקרפ (צילום: AFP) (צילום: AFP)
מרגיעים. מאייר וקרפ(צילום: AFP)

 

מייסד טאמבלר, דיוויד קרפ מנסה להרגיע אותם. בראיון לניו יורק טיימס יחד עם מנכ"לית יאהו מריסה מאייר, עשו השניים הכל כדי שהגולשים יידעו: השירות ישאר זהה. "מריסה הסבירה לי בדיוק איך זה יכול להיראות והראתה איך טאמבלר תישאר עצמאית" אמר קרפ. "אנחנו יכולים לרדוף אחרי המשימה והחזון של המוצר שלנו עם רוח חדשה במפרשים". קרפ הוסיף כי כל העובדים שלנו יישארו בניו יורק והוא ימשיך להיות המנכ"ל.

 

מאייר גם היא מנסה להרגיע שהיא לא רוצה שינוי גדול באתר: "אם אתה מסתכל על ההיסטוריה של רכישות מוצלחות כמו פייפאל ויוטויב - יש תמה", אמרה מאייר. "אתה רוצה שהם ירוצו כמה שיותר מהר. העבודה שלך זה להוציא אותם לדרך".

 

  

קרפ עבר אמר בעבר שהחזון שלו הוא של מפרסמים ישתמשו בטאמבלר כדי לספר את הסיפורים שלהם. סיפורים שהם לא יכולים לספר ברשתות חברתיות אחרות ובמודעות ובאנרים - או במילים אחרות, תוכן שיווקי. האם האתר יכול להרוויח מספיק כסף מכך, כדי שהרכישה של יאהו תהיה כדאית? נשאיר למאייר ולקרפ לדאוג לכך. וודאי זה לא ישפיע יותר מדי על מצב רוחו של האחרון שיכול להיות מודאג רק כמו מישהו בן 26, שנשר מהתיכון בגיל 14, וצפוי להרוויח 250 מיליון דולר מהמכירה. בראיון הוא אמר הוא אמר כי ישתמש בחלק מהכסף לפילנטרופיה ואולי יום אחד לקולג'.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
מריסה מאייר ודווויד קרפ
צילום: AFP
מומלצים