תלונות על ארגון היורו: משרד הכרטיסים לא זמין
להשיג בטלפון נציג של משרד "לאן", שאחראי על מכירת הכרטיסים ליורו, הפך למשימה בלתי אפשרית השבוע. הקשר מתנהל רק דרך הפייסבוק, וגם שם באופן חלקי בלבד. אבי מסינג, בעלי "לאן": "ממליצים לכל הלקוחות להזמין דרך האינטרנט. יש 14 אנשים שעונים ללא הפסק לטלפונים בגלל הביקוש האדיר"
עוד ב-ynet ספורט:
- מגעים בין אליס שלזינגר לטורקים
- מיאמי הביסה את אינדיאנה ועלתה לגמר ה-NBA
- קסיאס לא נוטר טינה למוריניו
- דחיפה לגמר: צפו בקאמבק הגדול של מכבי ת"א מול י-ם
- האם זה השער המהיר בכל הזמנים?
ובכן, ההמלצה לחובבי הכדורגל הישראלי היא שאין כל כך מה למהר, ולא בגלל שלמשחקי נבחרת ישראל נותרו כרטיסים בודדים. וגם אם אתם "חייבים להיות במגרשים", לא בטוח שתצליחו לעמוד באתגר שמציבים לכם ב"לאן".
כי כמו במקרים עברו, אחרי שעוברים את השלב בו משווקים לנו פנטזיה - הפעם בדמות טורניר כדורגל ראשון מסוגו שמגיע לארץ - ואחרי כל ערבי הגאלה הנוצצים, הסיוט עבור רבים וטובים רק מתחיל. בשבועות האחרונים נתקלים לקוחות רבים, הן בארץ והן ברחבי אירופה, בבעיות להשיג כרטיסים למשחקי היורו.
המלצה: ותרו על הניסיון להשיג את "לאן" בטלפון
בעמוד הרשמי של הטורניר מופנים הגולשים ליצור קשר עם משרדי "לאן" אם הם מעוניינים לרכוש כרטיסים לארוע. לאלה אשר עדיין לא רכשו כרטיסים ומפנטזים להגיע למשחקים, אנחנו ממליצים מראש - פשוט ותרו על שיחת הטלפון. או שהקווים של "לאן" נפלו, או שפשוט אין מענה. אם נדרש לכם בירור כלשהו - תשובה לא תקבלו.
קחו לדוגמא את ע', תושב חיפה, שרכש שני מנויים דרך "חבר", אשר הבטיחו לחברים במועדון הלקוחות שלהם כי מי שירכוש כרטיסים עד ה-25 במאי יקבל
את המנוי בדואר רשום. "ב-23 במאי ביצענו את הרכישה", הוא מספר, "ואחרי שראינו שהחיוב התבצע, הובטח לנו ב'חבר' כי ההזמנה הועברה ל'לאן' והאחריות היא שלהם. נותר לנו רק להמתין שהמנויים יגיעו בדואר".
"כשהתקרב מועד המשחקים והמנויים לא הגיעו ניסינו לקבל תשובות מ'לאן', אבל פשוט אי אפשר היה להשיג אותם בטלפון. המתנו שעות על הקו ופשוט לא היה מענה. חברי בסופו של דבר הצליח להשיג אותם, אבל אז העבירו אותו בין המחלקות השונות עד שגרמו לו להתייאש והוא ניתק את השיחה".
אגב, מסתבר שבמשרדי "לאן" למדו מהפוליטיקאים "החדשים" שלנו, ואת הדיון על תלונות או בירורים ניתן לנהל איתם רק דרך הפייסבוק. תשובות לפניות של לקוחות מתוסכלים מתקבלות כעבור שעות, וגם אז באופן חלקי.
"החלטתי לפנות אליהם דרך עמוד הפייסבוק", ממשיך ע', "אבל גם שם התשובה שקיבלתי הייתה חלקית, עד שכעבור מספר ימים התברר לי
שהכרטיסים בכלל לא נשלחו אלינו וצריך להגיע אליהם לאסוף אותם, או לקבל את המנוי בקופת האצטדיון. לא רק שזו חוצפה כי הובטח לי שהמנוי יגיע אליי בדואר רשום, אני תושב חיפה ולא רציתי לעמוד בתור בקופות האצטדיון. למה אני צריך להגיע לת"א בשביל לקבל את המנוי?!".
ע' הוא דוגמא אחת קטנה מיני רבות של לקוחות שניהלו בימים האחרונים מעין דו שיח של חירשים עם הגורמים ב"לאן" דרך הפייסבוק. כאמור, שיחה טלפונית עם נציג של החברה הם לא היו יכולים לבצע.
יש לציין כי "לאן" גם מציעים באתר לרכוש כרטיסים ולהדפיס אותם באופן עצמאי. רבים שניסו לרכוש בדרך זו לא נתקלו בבעיה, אולם באתר הפייסבוק של משרד הכרטיסים ישנן תלונות על אורחים מאירופה שמנסים ומנסים, ולא מצליחים לרכוש דרך האינטרנט.
אחד מהם, ג'וזף סטרנה מסלובקיה, סיפר: "אני מנסה כבר במשך שבוע לרכוש כרטיסים באתר ובכל פעם רשומה לי הודעה שיש בעיה עם תעודת הזהות.
הבעיה שההודעה בעברית ולא הצלחתי להבין אותה. ניסיתי לשלוח מייל מספר פעמים, אבל אין שום תגובה ממשרד הכרטיסים. זה נוראי, אני זועם עליהם. הייתי כבר במשחקים בכל רחבי אירופה וזה מעולם לא קרה לי".
ביקור בקופות של משרד הכרטיסים "לאן" אתמול בצהריים מגלה כי אין תנועה ערה של לקוחות. פנייה לאחד הפקידים בניסיון לברר מדוע לא ניתן להשיג אותם בטלפון התקבלה בתשובה: "כולם עסוקים ביורו, יש עומס גדול".
לאן: "מי שלא יכול להגיע, שיאסוף כרטיסים בקופות"
אבי מסינג, הבעלים של משרד הכרטיסים "לאן", מסר בתגובה: "יש ביקוש אדיר לכל המשחקים. אנחנו ממליצים לכל הלקוחות להזמין דרך האינטרנט. נערכנו מראש ויש 14 אנשים שעונים ללא הפסק לטלפונים עד 21:00. מי שלא יכול להגיע לאסוף כרטיסים מאצלנו, שייקח אותן ביום המשחק בקופות".
מסינג הוסיף: "אי אפשר לרצות את כולם כשכולם רוצים הכל. אני ממליץ לאנשים להזמין באינטרנט כי תוך יום ייגמרו הכרטיסים לכל המשחקים".
תגובת ההתאחדות תובא כשתתקבל.