שתף קטע נבחר

 
צילום: גטי אימג'ס, עוז מועלם

תלונות על ארגון היורו: משרד הכרטיסים לא זמין

להשיג בטלפון נציג של משרד "לאן", שאחראי על מכירת הכרטיסים ליורו, הפך למשימה בלתי אפשרית השבוע. הקשר מתנהל רק דרך הפייסבוק, וגם שם באופן חלקי בלבד. אבי מסינג, בעלי "לאן": "ממליצים לכל הלקוחות להזמין דרך האינטרנט. יש 14 אנשים שעונים ללא הפסק לטלפונים בגלל הביקוש האדיר"

"מהר לפני שייגמר", מנסה ההתאחדות לכדורגל להמריץ את הקהל הישראלי לקנות כרטיסים ליורו 2013 שייפתח מחר (ד'). באתר של משרד הכרטיסים "לאן", שאחראי על מכירת הכרטיסים לטורניר, מתנוסס לוגו עליו הכיתוב "חייבים להיות במגרשים".

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

ובכן, ההמלצה לחובבי הכדורגל הישראלי היא שאין כל כך מה למהר, ולא בגלל שלמשחקי נבחרת ישראל נותרו כרטיסים בודדים. וגם אם אתם "חייבים להיות במגרשים", לא בטוח שתצליחו לעמוד באתגר שמציבים לכם ב"לאן".

 

ערב גאלה של יורו 2013. להם לא תהיה בעיה להשיג כרטיסים (צילום: עודד קרני) (צילום: עודד קרני)
ערב גאלה של יורו 2013. להם לא תהיה בעיה להשיג כרטיסים(צילום: עודד קרני)

 

כי כמו במקרים עברו, אחרי שעוברים את השלב בו משווקים לנו פנטזיה - הפעם בדמות טורניר כדורגל ראשון מסוגו שמגיע לארץ - ואחרי כל ערבי הגאלה הנוצצים, הסיוט עבור רבים וטובים רק מתחיל. בשבועות האחרונים נתקלים לקוחות רבים, הן בארץ והן ברחבי אירופה, בבעיות להשיג כרטיסים למשחקי היורו.

 

המלצה: ותרו על הניסיון להשיג את "לאן" בטלפון

בעמוד הרשמי של הטורניר מופנים הגולשים ליצור קשר עם משרדי "לאן" אם הם מעוניינים לרכוש כרטיסים לארוע. לאלה אשר עדיין לא רכשו כרטיסים ומפנטזים להגיע למשחקים, אנחנו ממליצים מראש - פשוט ותרו על שיחת הטלפון. או שהקווים של "לאן" נפלו, או שפשוט אין מענה. אם נדרש לכם בירור כלשהו - תשובה לא תקבלו.

 

הנבחרת הצעירה. לא לכולם החגיגה מושלמת (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
הנבחרת הצעירה. לא לכולם החגיגה מושלמת(צילום: אורן אהרוני)

 

קחו לדוגמא את ע', תושב חיפה, שרכש שני מנויים דרך "חבר", אשר הבטיחו לחברים במועדון הלקוחות שלהם כי מי שירכוש כרטיסים עד ה-25 במאי יקבל

את המנוי בדואר רשום. "ב-23 במאי ביצענו את הרכישה", הוא מספר, "ואחרי שראינו שהחיוב התבצע, הובטח לנו ב'חבר' כי ההזמנה הועברה ל'לאן' והאחריות היא שלהם. נותר לנו רק להמתין שהמנויים יגיעו בדואר".

 

"כשהתקרב מועד המשחקים והמנויים לא הגיעו ניסינו לקבל תשובות מ'לאן', אבל פשוט אי אפשר היה להשיג אותם בטלפון. המתנו שעות על הקו ופשוט לא היה מענה. חברי בסופו של דבר הצליח להשיג אותם, אבל אז העבירו אותו בין המחלקות השונות עד שגרמו לו להתייאש והוא ניתק את השיחה".

  

אגב, מסתבר שבמשרדי "לאן" למדו מהפוליטיקאים "החדשים" שלנו, ואת הדיון על תלונות או בירורים ניתן לנהל איתם רק דרך הפייסבוק. תשובות לפניות של לקוחות מתוסכלים מתקבלות כעבור שעות, וגם אז באופן חלקי.

 

עמוד הפייסבוק של "לאן" (צילום מסך) (צילום מסך)
עמוד הפייסבוק של "לאן"(צילום מסך)

 

"החלטתי לפנות אליהם דרך עמוד הפייסבוק", ממשיך ע', "אבל גם שם התשובה שקיבלתי הייתה חלקית, עד שכעבור מספר ימים התברר לי

שהכרטיסים בכלל לא נשלחו אלינו וצריך להגיע אליהם לאסוף אותם, או לקבל את המנוי בקופת האצטדיון. לא רק שזו חוצפה כי הובטח לי שהמנוי יגיע אליי בדואר רשום, אני תושב חיפה ולא רציתי לעמוד בתור בקופות האצטדיון. למה אני צריך להגיע לת"א בשביל לקבל את המנוי?!".

 

ע' הוא דוגמא אחת קטנה מיני רבות של לקוחות שניהלו בימים האחרונים מעין דו שיח של חירשים עם הגורמים ב"לאן" דרך הפייסבוק. כאמור, שיחה טלפונית עם נציג של החברה הם לא היו יכולים לבצע.

 

יש לציין כי "לאן" גם מציעים באתר לרכוש כרטיסים ולהדפיס אותם באופן עצמאי. רבים שניסו לרכוש בדרך זו לא נתקלו בבעיה, אולם באתר הפייסבוק של משרד הכרטיסים ישנן תלונות על אורחים מאירופה שמנסים ומנסים, ולא מצליחים לרכוש דרך האינטרנט.

 

אוהדי נבחרת ישראל. מקווים שכבר הצטיידתם בכרטיסים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
אוהדי נבחרת ישראל. מקווים שכבר הצטיידתם בכרטיסים(צילום: עוז מועלם)

 

אחד מהם, ג'וזף סטרנה מסלובקיה, סיפר: "אני מנסה כבר במשך שבוע לרכוש כרטיסים באתר ובכל פעם רשומה לי הודעה שיש בעיה עם תעודת הזהות.

הבעיה שההודעה בעברית ולא הצלחתי להבין אותה. ניסיתי לשלוח מייל מספר פעמים, אבל אין שום תגובה ממשרד הכרטיסים. זה נוראי, אני זועם עליהם. הייתי כבר במשחקים בכל רחבי אירופה וזה מעולם לא קרה לי".

 

ביקור בקופות של משרד הכרטיסים "לאן" אתמול בצהריים מגלה כי אין תנועה ערה של לקוחות. פנייה לאחד הפקידים בניסיון לברר מדוע לא ניתן להשיג אותם בטלפון התקבלה בתשובה: "כולם עסוקים ביורו, יש עומס גדול".

 

משרדי "לאן". "יש ביקוש אדיר לכל המשחקים. נערכנו מראש" ()
משרדי "לאן". "יש ביקוש אדיר לכל המשחקים. נערכנו מראש"

 

לאן: "מי שלא יכול להגיע, שיאסוף כרטיסים בקופות"

אבי מסינג, הבעלים של משרד הכרטיסים "לאן", מסר בתגובה: "יש ביקוש אדיר לכל המשחקים. אנחנו ממליצים לכל הלקוחות להזמין דרך האינטרנט. נערכנו מראש ויש 14 אנשים שעונים ללא הפסק לטלפונים עד 21:00. מי שלא יכול להגיע לאסוף כרטיסים מאצלנו, שייקח אותן ביום המשחק בקופות".

 

מסינג הוסיף: "אי אפשר לרצות את כולם כשכולם רוצים הכל. אני ממליץ לאנשים להזמין באינטרנט כי תוך יום ייגמרו הכרטיסים לכל המשחקים".

 

תגובת ההתאחדות תובא כשתתקבל.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
יורו 2013
צילום: אורן אהרוני
מומלצים