שתף קטע נבחר
 

מרצדס S קלאס חדשה - יש עודף ממיליון שקל

מכונית הפאר הגרמנית מחדשת את ספינת הדגל המיתולוגית, ומקרבת בעזרת שלל מערכות עזר מתוחכמות ליכולת ניהוג עצמי. כמה זה יעלה לכם? 870 או 990 אלף שקלים

אם אתם שייכים לקהל שמסוגל ומעוניין להשקיע מיליון שקל ברכב חדש, יש לנו חדשות טובות עבורכם. לשוק הרכב המקומי עומדת להצטרף תוך שבועות ספורים ספינת הדגל החדשה של מרצדס, ה-S קלאס הסופר-יוקרתית. מכונית הפאר החדשה, הממשיכה מסורת שהחלה לפני כ-60 שנים, צפויה לנחות בישראל רק בספטמבר אמנם, אך כבר עתה ניתן לרשום צ'ק שיבטיח אחת - עם שש ספרות בלבד.

 

 

כפי שדווח בעבר, ה-S קלאס החדשה תוצע בארץ בשתי גרסאות - S400 הייבריד ו-S500 - ובשלב מאוחר יותר יצטרו אליהן אחרות. כל זאת בהתאם לדרישות היבואנית, חברת כלמוביל. המנוע החלש מהשניים הוא ה-V6 בנפח 3.5 ליטר, עם תמיכה של מנוע חשמלי שתפקידו העיקרי יהיה תמיכה במערכות עזר, ולא תוספת הספק לטובת ביצועים. ההספק המרבי - 306 כ"ס.  ה-V8 הגדול יותר (4.7 ליטר) מייצר 455 כ"ס. הזולה מהשתיים תעלה 870 אלף שקלילם, היקרה יותר תעלה 990 אלף שקלים.

 

אבל מעבר להשקת דגם-על חדש, עיקר העניין סביב ה-S העדכנית הוא שלל מערכות העזר האלקטרוניות, המסוגלות להפוך אותה - כך רוצים במרצדס שתאמינו - למכונית אוטונומית מלאה. ובמילים פשוטות - מכונית המסוגלת לנהוג עצמה עם תמיכה מזערית של הנהג. בשלב ראשון על-ידי אחיזת ההגה בלבד, בהמשך על ידי ישיבה נינוחה במושב השמאלי לפנים.

 

 

שכן ה-S מסוגלת כבר עתה לבלום ולהאיץ לפי נתונים מוזנים מראש, להתריע על סכנות בכביש ולשמור מרחק קבוע, לעדכן על אירועים שונים ולהכין עצמה לתאונה אפשרית, למנוע החלקה מכל סיבה ולשנות את מערך המתלים לפי פני הכביש, להאיר טוב במיוחד אך מבלי לסנוור את הרכב הבא ממול, וזו כמבון רשימה חלקית בלבד. ולפני שנשכח, את כל זה היא עושה תוך תצרוכת דלק נמוכה מאי פעם ביחס לביצועים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים