בזק מציעה לכם את הג'וב הנחשק בעולם
טיסות במח' עסקים לפריז, רומא, בנגקוק ומקסיקו, אירוח במלונות פאר, אש"ל נדיב ושכר של 20 אלף שקל מצפים למועמד שיוביל את קמפיין האינטרנט האלחוטי החדש של החברה
בשנת 2009 יצאה מועצת התיירות של מחוז קווינסלנד באוסטרליה בקמפיין שיווקי מהמצליחים אי פעם: היא חיפשה מועמד עבור "העבודה הטובה בעולם," שכללה בילוי של שישה חודשים באי טרופי.
הזוכה, הבריטי בן סאות'הול, הפך לסלב, והקמפיין הוכתר בהצלחה רבה. כעת, חברת בזק מנסה לשכפל את הצלחת הקמפיין השיווקי גם בישראל, ומגייסת לשם כך את סאות'הול עצמו.
החברה תצא בימים הקרובים בקמפיין יחסי ציבור חדש בשם "Wifi Traveler", שבמסגרתו תציע להגיש מועמדות ל"עבודה של פעם בחיים". מטרת הקמפיין היא לקדם את מיזם "Bezeq free Wifi", המאפשר ללקוחות החברה לגלוש בנקודות אינטרנט אלחוטי ציבוריות בחינם ברחבי הארץ, וכן לקדם את ההסכם שחתמה בזק עם חברת ipass העולמית, המאפשר ללקוחות בזק לגלוש חינם בנקודות האינטרנט האלחוטי של ipass המפוזרות בערים ברחבי העולם.
אותה "עבודה של פעם בחיים" ללא ספק מתגמלת: המועמד שיזכה ידלג במשך חודש בין ערי בירה ברחבי העולם, כולל רומא, בודפשט, אמסטרדם, בנגקוק, מקסיקו־סיטי ופריז. הטיסות יהיו במחלקת עסקים, ובזק תממן את הלינה במלונות 4 כוכבים והוצאות אש"ל מלאות. מלבד זאת, יקבל הזוכה "משכורת" של 20 אלף שקל נטו עבור חודש העבודה.
שני סטטוסים ביום
הזוכה בג'וב הנחשק יצטרך לנהל מעין יומן מסע מקוון, ולצלם, לתעד ולשתף את חוויותיו ברשתות החברתיות. הוא יתחייב להעלות לפחות שני תכנים ביום, שיכולים להתבסס על תמונות, סטטוסים ווידיאו - ולעשות זאת כשהוא מחובר לנקודות ה־WiFi של .ipass
לצורך הקמפיין השיווקי גייסה בזק את בן סאות'הול, שישמש כ"מנטור" עבור המועמדים, יחלוק איתם מחוויותיו ויציע להם עצות וטיפים, ואף ישמש כשופט בחבר השופטים שיבחר את המועמד. תהליך איתור המועמדים יתחיל בפרסום מודעות במדורי הדרושים בעיתונות, שבהן יתבקשו לשלוח קורות חיים ולספר על עצמם על ידי מענה לשאלון קצר באתר ייעודי.
בבזק מקווים שהקמפיין יעורר שיח ברשתות החברתיות, ולכן צפויים לחפש אנשים שיש להם חיבור טבעי למדיום הזה. בחברה אומרים, כי אנשים "חברותיים עם פלפל וכושר שכנוע" יהיו בעלי סיכויים גבוהים להתקבל לתפקיד. בנוסף, כדאי שיהיה להם חשבון פייסבוק עם יותר מ־100 חברים. המועמדים ידורגו על ידי צוות שופטים ויעברו שלבי מיון שונים. בשלב הסופי, למשל, יצטרכו ליצור סרטון וידיאו שבו ינסו לשכנע מדוע הם ראויים לתפקיד.