שתף קטע נבחר

 

הרכבת: לא כולם קוראים הודעות, זה אנושי

אחרי הבלגן של אתמול, הבוקר לא נרשמו תורים ארוכים לאוטובוסים שמחליפים את הרכבת המושבתת לאורך מישור החוף. סמנכ"ל בטיחות ברכבת: היום יש עוד תגבור להסעות

עוד יום ארוך במיוחד לנוסעים בקו הרכבת מתל-אביב לחיפה ובכיוון ההפוך: עשרות אלפי אזרחים עלו גם הבוקר (יום ה') על אוטובוסים בעקבות עבודות התשתית שמתבצעות לאורך מישור החוף. אתמול השתרכו תורים ארוכים ברציפים ורבים התלוננו על בלבול ואי-סדר לפני העלייה לאוטובוסים. היום נרשם סדר יחסי, וברכבת הסבירו את הבלגן אתמול בכך ש"לא כולם קוראים הודעות, זה אנושי".

 

צילום: אורי דוידוביץ', אסי כהן, אמיר לוי ועידו בקר

צילום: אורי דוידוביץ', אסי כהן, אמיר לוי ועידו בקר

סגורסגור

שליחה לחבר

 הקלידו את הקוד המוצג
תמונה חדשה

שלח
הסרטון נשלח לחברך

סגורסגור

הטמעת הסרטון באתר שלך

 קוד להטמעה:

נוסעים רבים הביעו אתמול זעם על הנהלת הרכבת, שלא דאגה לדי הסעות מטעמה, והם נאלצו לשלם תשלום נוסף עבור נסיעה באוטובוסים. עקב העומס תגברה חברת אגד בכ-50 אוטובוסים את התחנות בקו תל-אביב חיפה. הבעיה היא שבניגוד לרכבת, הם לא עצרו בשום תחנה באמצע, והמחיר: כמו באוטובוס רגיל.

 

סמנכ"ל בטיחות ברכבת ישראל, אודי קפלנסקי , אמר באולפן ynet שהסיבה היא מבצע לתיקון שלושה גשרים בקו החוף ש"מתקרבים לסוף חייהם. לא היינו רוצים שתשאלו אותנו - מה, לא חשבתם על זה מראש?".

 

לדברי קלפנסקי, התלונות על כך שנוסעים לא ידעו על ההשבתה מובנות. "פרסמנו כבר לפני חודש,

 בעיקר בתחנות ובאפליקציה ובאתר שלנו.

אנשים לא תמיד שמים לב להודעות, זה אנושי. הייתה היערכות, תגברנו את ה-50 אוטובוסים של אגד ב-80 נוספים, והיום יש עוד עשרות".

 

רון רטנר, דובר אגד, אמר אתמול: "אנחנו מתגברים את האוטובוסים שלנו ככל שאנו יכולים. כרגע עיקר הבעיה הן תחנות הביניים שבהן האוטובוסים שלנו לא עוצרים. מדובר בקווים ישירים בעיקר מחיפה לתל אביב ובחזרה. אנחנו עם האצבע על הדופק כדי לתת מענה מיידי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מוטי קמחי
צפוף ועמוס. תחנת רכבת מרכז בתל-אביב, אתמול
צילום: מוטי קמחי
מומלצים