שתף קטע נבחר

 

הדור הבא של הגרפיקה נמצא בענן

Nvidia מדגימה מעבד גרפי בענן וטוענת שבעתיד לא נזדקק לכרטיסי מסך חזקים, וגם מכשיר הסורק טקסטורות לתוך המנוע הגרפי של המשחק

הכירו את טכנולוגיית Cloudlight של Nvidia. מדובר בטכנולוגיה המאפשרת לבצע את חישובי התאורה הדינמית שמופיעה במשחקים, על שרת מרוחק, ובכך להקל את העומס על שבבי הגרפיקה השוכנים במחשב שלכם. במיקרוסופט טוענים כי הרצת חישובים ב"ענן", תוכל להגדיל את כוח העיבוד הזמין לקונסולה פי ארבעה.

 

 

היתרון של פתרון כזה מול שירותי גיימינג בענן, כמו Onlive, בהם כל המשחק רץ בשרתים ולכן כל לאג משפיע מייד על קצב רענון הפריימים והתגובה לפקודות השחקן, הוא שכאן רק התאורה תלויה באינטרנט: אפילו אם הלאג מגיע למימדים בלתי נסבלים בדרך כלל, כמו עשירית וחמישית שניה, כל מה שיקרה הוא שהטלת האור תתעכב מעט, דבר שרוב השחקנים, ברוב המשחקים, לא ירגישו בו. סוני מיהרה להבהיר שתוכל לתמוך בעיבוד מרוחק כמו מיקרוסופט, היא רק לא מספקת את תשתית השרתים המקיפה ומשאירה את זה לכל חברת משחקים בפני עצמה.

 

 

עוד ב-games:

הפעמון מצלצל לעונה השניה של תיכון למשחקי מחשב

הוכרז Men of War: Assault Squad 2

ה-3DS בצפון אמריקה מוכרת כמעט כמו ה-360 וה-PS3 ביחד

 

סורק הטקסטורות

הדגמה שניה מגיעה מאולפן Ready at Dawn של סוני, יוצרי משחקי God of War ל-PSP, שעתה עובדים על משחק מקורי ל-PS4 בשם The Order: 1866, כותר פעולה המתרחש בגרסה חלופית של אנגליה הויקטוריאנית, בה חברי המסדר נלחמים במגיפה של אנשי זאב ושאר יצורים על טבעיים. הדמו של Ready at Dawn מדגים את סורק הטקסטורות שלהם, שעל ידי הארת מרקם מעשרה כיוונים מעט שונים מסוגל לסרוק את המבנה התלת-מימדי העדין שלו לתוך סביבת המשחק.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים