שברולט במתקפה - מציגה את "נבחרת פרימיום"
יבואנית המותג לישראל החליטה לחזק את מעמדה בשוק היוקרתי. מתחילה לשווק ארבעה מדגמיה היותר-יקרים עם תגי מחיר חדשים ותחרותיים
220 אלף שקלים - זה תג המחיר האחיד של שלושה דגמי יוקרה בארסנל החדש של שברולט-ישראל - אימפלה החדשה, קפטיבה וטראוורס המוכרות. אליהן מצרפת היבואנית UMI גם את המאליבו העדכנית, אך עם תג-מחיר נמוך יותר - 176 אלף שקלים. לדברי גלית עיני, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-UMI, ארבעה דגמים אלה מהווים את הקו הראשון של המותג בארץ ובעולם.
ניסיונה של היבואנית לחדור טוב יותר אל פלח שוק היוקרה, מתבצע בעזרת שני דגמים המיועדים למנהלים בכירים בדמות האימפלה והמאליבו, ושני דגמי פנאי בדמות הטראוורס והקפטיבה. לדברי UMI, ההיצע הרחב של הדגמים המתומחרים באופן זהה מאפשר לרוכש הפוטנציאלי להתמודד טוב יותר עם שאלה שהופכת - כך שברולט - לאקטואלית יותר ויותר - רכב משפחתי גדול או רכב פנאי נדיב מידות. "כך יכול המותג להתאים לכל צרכן וצרכן, לפי אורח חייו, העדפותיו, דרישותיו ותקציבו".
ב-UMI מזכירים כי המאליבו כיום "שרירית" מבעבר, עם מנוע 2.0 ליטר מוגדש ו-259 כ"ס. הדגש הדינמי לדבריהם מגיע מהקמארו והקורבט הנמרצות-ספורטיביות, בזמן שגם הביצועים טובים יחסית - למשל 6.3 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש. נקודה מעניינת נוספת היא השימוש שעושה החברה ב-10 כריות אוויר בטיחותיות - מספר נדיב ולא אופייני במחיר זה. גם באימפלה החדשה יש 10 כריות אוויר, אך היא עושה שימוש במנוע בנפח 3.6 ליטר עם הספק מרבי של 305 כ"ס.
הטראוורס הגדול מציע שמונה מקומות ישיבה, ומשווק כאן בארבע גרסאות - רגילה או כפולת הנעה בשתי רמות אבזור. בכל המקרים מדובר במנוע 3.6 ליטר עם 281 כ"ס. גם הקפטיבה כפולת-הנעה, אך ניתנת לרכישה עם מנועי בנזין (3.0 ליטר, 258 כ"ס) או דיזל (2.2 ליטר, 184 כ"ס).