שתף קטע נבחר
 

AOL קנתה את Adap.tv הישראלית-אמריקנית ב-405 מיליון דולר

החברה הישראלית-אמריקנית Adap.tv שמפתחת כלים לניהול רשתות פרסום בווידאו מקוון, תירכש על ידי AOL תמורת 405 מיליון דולר.

 

אדפטיבי החלה את דרכה ב-2007 כמבצעת פרסום בווידאו מקוון, אך עם צמיחת התחום הפכה לבורסת פרסום אשר מגשרת בין ספקי התוכן לבין המפרסמים. הפלטפורמה האוטומטית שלה מסוגלת גם לבצע ניתוח של חשיפה והתנהגות צופים.

 

(אסף גלעד, כלכליסט)

 

מומלצים