שתף קטע נבחר
 

טויוטה תציג היברידית ספורטיבית עם 400 כ"ס

יצרנית הרכב היפנית, הראשונה בתעשיית הרכב להציע מכונית סדרתית פופולרית עם יחידת הנעה היברידית, עוברת לביצועים. תציג בפרנקפורט היברידית עם 400 כ"ס

כבר התרגלתם לעובדה שבין מנועי דיזל ובנזין ממוקמת גרסה נקיה-חסכונית, שנעזרת גם במנוע חשמלי? סביר להניח שכן. ובכן, עכשיו תיאלצו להתרגל לדור הבא של הנעה היברידית, כזה שבו חסכון בדלק וזיהום אכן רלוונטי, אבל הוא בהחלט לא העניין היחיד. שכן במכונית התצוגה החדשה שתחשוף טויוטה בתערוכת פרנקפורט, תערוך מערכת "הייבריד-R" הופעת בכורה עולמית. עדיין עם שילוב של מנוע בנזין ומנוע חשמל, אבל גם עם הספק מרבי של 400 כ"ס. כמו פריוס, רק הרבה-הרבה יותר חזקה ומרגשת. 

 (יצרנית) (יצרנית)
(יצרנית)

טויוטה מבטיחה שיחידת ההנעה החדשה תמצא מקום בחרטום מכונית סדרתית כלשהי, ותשלב בין מנוע בעירה פנימית בנפח צנוע והספק מרבי גבוה במיוחד, ומנוע חשמלי לצדו. שני אלה יחדיו אמורים לספק "יותר מ-400 כ"ס", תוך שימוש בטכנולוגיה שנחשפה זה מכבר במכונית הספורט למירוצי לה-מאנס, TS030. עוד מבטיחים בטויוטה כי המכונית תאפשר בחירה בין שני מצבי תפוקת מנוע - "כביש" ו"מסלול".

 

באיזו מכונית סדרתית תשלב טויוטה את המערכת ההיברידית של מכונית הספורט? לא ברור בינתיים. עיון קפדני בתמונה החלקית והמוצללת מגלה כי זו עשויה להיות האוריס, או אף היאריס הקטנה. בכל מקרה ברור כי היפנים מנסים לנער מעט את התדמית העצלה-משעממת של הרעיון ההיברידי, במטרה לרכוש עוד ועוד אוהדים נלהבים - גם חובבי נהיגה שלא מסוגלים לשלם על יצירות מרטיטות דוגמת פורשה 918 ספיידר ההיברידית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים