שתף קטע נבחר
 

ניסאן מציגה - סופר ג'וק

יבואנית ניסאן מתחילה בשיווק גרסת "ניסמו" לרכב הפנאי הקטן והפופולארי. ביבואנית מבטיחים ביצועים משופרים והתנהגות ספורטיבית, ומציעים שתי גרסאות הנעה - קדמית או כפולה. המחיר - החל ב-165 אלף שקלים

חברת קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן, מודיעה היום (א') על תחילת השיווק של הג'וק "ניסמו" - גרסה ספורטיבית של רכב הפנאי הקטן שלה. מאחורי הג'וק החדש עומדת חטיבת המירוצים של ניסאן (NISMO, ר"ת - Nissan Motorsports), שצפויה בשנים הקרובות להגביר את מעורבותה "ולתרום" גרסאות נוספות לדגמים נוספים של היצרנית היפנית.

גרסת הניסמו של הג'וק הוצגה כבר לפני כשנה, עם מטרה ברורה - להגיע לשוק האירופי במהלך 2013. השיפור ביחידת הכוח של הניסמו אינו דרמטי בהשוואה למנוע בגרסה הרגיל. מנוע הטורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטרים מפיק 200 כ"ס (לעומת 190) ו-25.5 קג"מ (24.4). הניסמו יוצע בשתי גרסאות - הנעה קדמית ותיבת הילוכים ידנית, או הנעה לארבעת הגלגלים ותיבת הילוכים רציפה. המחירים - 165 אלף שקלים לגרסת ההנעה הקדמית, ו-185 אלף לגרסת ההנעה הכפולה.

 

 

ומה עם הביצועים? בגרסת ההנעה הקדמית, הניסמו יאיץ ל-100 קמ"ש ב-7.8 שניות (8.2 בגרסת הנעה כפולה) ויגיע ל-215 קמ"ש (200 קמ"ש בהנעה כפולה). גם פליטת המזהמים של גרסת ההנעה הקדמית טובה יותר (159 גרם CO2 לק"מ, לעומת 169). יש לציין כי גרסת ההנעה הקדמית קלה משמעותית מזו המצוית בהנעה לארבעת הגלגלים - 1,295 ק"ג לעומת 1,441.

 

מלבד שינויים בעיצוב החיצוני, אשר לטענת ניסאן נושאים יתרונות אווירודינמיים, ביצרנית מספרים גם על שיפורים בכל הנוגע לכיול המתלים וההגה. התוצאה, כך מבטיחים ביצרנית, היא התנהגות ספורטיבית ואחיזה גבוהה מזו של הג'וק הרגיל. כנהוג בגרסאות ספורטיביות, גם זו של הג'וק מציעה תא נוסעים משודרג, הכולל בין השאר מושבים עם תמיכה צדית משופרת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים