שתף קטע נבחר
 

עד 2017 - קדילאק תציג שלושה רכבי פנאי חדשים

בניסיון לסגור את הפער שפתחו יצרניות היוקרה הגרמניות, תציג קדילאק שלל דגמים חדשים ומחודשים בשנים הקרובות. בין השאר, מתוכננים שלושה רכבי פנאי חדשים, וגם מתחרה ל-S-קלאס של מרצדס

קדילאק נגד העולם. יצרנית היוקרה האמריקאית תציג שישה דגמים חדשים או מחודשים עד סוף 2015, ועד 2017 יצטרפו להיצע שלושה רכבי פנאי חדשים. כך אומרים לרויטרס שלושה מקורות, שביקשו לא להזדהות. המטרה של מתקפת הדגמים ברורה - שיפור עמדות מול מתחרותיה של קדילאק בארה"ב וסין, ובעיקר מול ב.מ.וו, אודי ומרצדס. ביצרנית אמנם סירבו להתייחס לדגמים עתידיים, אך אמרו כי הם "עובדים קשה במטרה להרחיב ולחזק את המותג".

קדילאק אלמיראז' - רמזים למתחרה עתידית במרצדס S-קלאס? (יצרנית) (יצרנית)
קדילאק אלמיראז' - רמזים למתחרה עתידית במרצדס S-קלאס?(יצרנית)

נראה כי חלק גדול ממאמציה של היצרנית מופנה לרכבי פנאי - אחת הנישות הלוהטות של שוק הרכב, כבר לא מעט שנים. בתחילת 2016, כך אומרים מקורות, תציג קדילאק מחליפה ל-SRX, ועד 2017 יחל הייצור של שני רכבי פנאי נוספים - אחד גדול מה-SRX, והאחר קטן ממנו. שלושת רכבי הפנאי ישווקו בארה"ב וסין, אך התוכניות לגבי השוק האירופי אינן ברורות בשלב זה.

 

עוד לפני הצגת רכבי הפנאי החדשים, תנסה קדילאק להגדיל את היקף המכירות שלה בקטגוריות "מסורתיות" של שוק היוקרה. ה-CTS החדשה כבר הוצגה, שיווק ה-ELR ההיברידית צפוי להתחיל בארה"ב בחורף הקרוב, ובתחילת 2015 מתוכננת גרסת קופה ל-ATS הקטנה. באביב 2014 גם צפוי רכב הפנאי הגדול של קדילאק, האסקלייד, לעבור מקצה שיפורים.

 

בסוף 2015 צפויה התפתחות חשובה של המותג האמריקאי, שמנסה כבר שנים למצוא מענה להצלחה המרשימה של היצרניות הגרמניות (וגם להצלחת חטיבות היוקרה של היצרניות היפניות, ובעיקר לקסוס של טויוטה) - בערך במועד זה צפויה הצגה מכונית פאר גדולה, כנראה תחת השם LTS. מכונית הפאר העתידית אמורה להתמודד עם מרצדס S-קלאס, ב.מ.וו סדרה 7 ואודי A8. 

 

רמזים ראשונים לעיצוב של ה-LTS אפשר היה למצוא בקדילאק אלמיראז' - מכונית תצוגה מרהיבה, שנחשפה בתערוכת המכוניות הקלאסיות בפבל ביץ' בקליפורניה. יתכן שעל בסיס ה-LTS תיוצר מכונית יקרה ויוקרתית עוד יותר. על פי מקור בג'נרל מוטורס, בעלת השליטה בקדילאק, האפשרויות כוללות מכונית קופה מפוארת, או מכונית סדאן גדולה ויקרה עוד יותר, שמחירה יהיה גבוה מ-100 אלף דולר (בארה"ב, כמובן).

 

ראוי לזכור כי זה אינו הניסיון הראשון של קדילאק לסגור את הפערים מיצרניות היוקרה הגרמניות והיפניות. בעשור הקודם כבר ניסתה היצרנית לשנות את תדמיתה, באמצעות הצגת עיצובים חריגים (ע"ע הדור הראשון של ה-CTS) ופיתוח מכוניות הפונות לטעם האירופי. אלא שלמרות ניסיונות אלה, מצאה עצמה היצרנית האמריקאית נשארת הרחק מאחור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים