שתף קטע נבחר
 

ב.מ.וו F800GS אדוונצ'ר - החל מ-116 אלף

האופנוע הרב-שימושי של ב.מ.וו הגיע ארצה כשהוא מאובזר לגמרי - למעט מזוודות צד. שיווקו מתחיל בימים אלה

ב.מ.וו מרחיבה את היצע אופנועי ההרפתקה גם בישראל. לאחר שהשיקה כאן את ה-R1200GS, אופנוע הכביש-שטח הנמכר והמצליח ביותר בעולם, מרחיבה היבואנית דלק מוטורס את ההיצע לרוכב ההרפתקן, וכוללת בו מעתה גם את גרסת האדוונצ'ר ל-800 הקטן והזול יותר, שנחשפה לפני ארבעה חודשים.

 

 

האדוונצ'ר זהה למעשה ל-800 ה"רגיל", ומציע בדיוק כמוהו את יחידת ההנעה המוכרת - טווין-מקבילי, 85 כ"ס, הינע שרשרת - של ה-F הבסיסי. לעומתו מציעה גרסת האדוונצ'ר מגוון תוספות רחב, מרביתן (אם לא כולן) ניתנות לרכישה כתוספת עבור האופנוע המוכר, הכולל בין היתר מערך מתלים עם כיוון אלקטרוני באמצעות מתג מהכידון, ABS עם אפשרות ניתוק (לצורך רכיבת שטח) ובקרת אחיזה.

 

באדוונצ'ר שישווק אצלנו תמורת 116 אלף שקלים (15 אלף יותר מגרסת הבסיס) יוצע מיכל דלק בנפח מוגדל ב-50% (24 במקום 16 ליטר) וכמובן טווח נדיב משמעותית, מגיני מנוע וידיים, ידיות כידון מחוממות ופנסי ערפל, רגליות רוכב מוגדלות ובקרת החלקה מתקדמת עם מצב "אנדורו", כמו-גם ABS עם כיול לרכיבת שטח. המזוודות הנאות שבתמונות אינן כלולות במחיר, אך הכנה לחיבורן לאופנוע היא חלק מהעסקה.

 

יש גם כיסויי פלסטיק שונים במקצת, כיתוב אחר, כיסוי צד חדש למצנן ומושב רוכב גבוה בס"מ, חדש ומדורג, כמו גם משקף גבוה יותר וחיזוק לשלדת הזנב. כל התוספות הנ"ל משפיעות באופן טבעי על משקלו של האופנוע - 229 ק"ג, 15 יותר מהדגם הרגיל.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מזווד לעייפה - F800GS אדוונצ'ר
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים