מרצדס S קלאס קופה - פאר, עם הרבה סטייל
מרצדס מציגה בתערוכת פרנקפורט גרסת קופה של ה-S קלאס. בינתיים היא עוד מוגדרת "מכונית תצוגה", אבל עשירי העולם ישמחו לדעת שזה רק עניין של זמן עד שהקופה הזו תגיע לקו הייצור
במשך שנים ארוכות הייתה ה-S קלאס של מרצדס ספינת הדגל של היצרנית משטוטגרט. מובילה טכנולוגית, יקרה מכולן, חזקה ומתוחכמת. מכונית שמציגה את מיטב החידושים, פרי מוחם הקודח של אנשי המחקר והפיתוח. ותמיד בגרסת סדאן, לכל היותר מוארכת לטובת שימוש כלימוזינה. גם הדגם החדש כולל את כל החידושים, לרבות הכנה לפעילות מוטורית אוטונומית מלאה, אלא שכעת יש הבדל קטן - יהיו עוד גרסאות.
אחת מאותן גרסאות תציג כנראה פאר קיצוני עוד יותר, כזה שיעמיד בצל את רשימת האבזור האינסופית גם כך של ה-S קלאס. בין היתר כתשובה לחלל שמותירה הסתלקותו מהבמה של מותג העל מייבאך - מותג מיותר למדי, שלא הצליח מסחרית או תדמיתית (והכי חשוב - לא הצליח לעמוד בתחרות שהציבו רולס רויס של ב.מ.וו ובנטלי של פולקסווגן).
מכונית שרומזת על ה-S קלאס קופה העתידית, מוצגת בימים אלה ממש בתערוכת הרכב של פרנקפורט. אז נכון, זו עדיין מכונית תצוגה, אך עם הפנים לקראת ייצור, וכנראה שבעתיד הלא ממש רחוק.
כנגזר משמה, ה-S קופה היא מכונית בעלת שתי דלתות בלבד (אם כי ענקיות). חרטום עצום ממדים מכסה על מנוע V8 כפול מגדשים עם 450 כ"ס. שלא במפתיע, גם כל שאר הטכנולוגיה המתקדמת של מרצדס נמצאת שם, לרבות עזרי נהיגה המסוגלים כבר היום להפוך את ה-S למכונית-ללא-נהג.
בשלב הזה אתם ודאי שואלים את עצמכם מדוע בכלל צריך להוסיף מכונית כזו לארסנל דגמים גדוש גם כך, ולמה מרצדס חושבת שהיא חייבת מכונית שתהיה יקרה ויוקרתית עוד יותר מה-S קלאס (היקרה והיוקרתית). ובכן, התשובה של מרצדס תהיה כנראה מצוינת - "כי יש מי שיקנה".
מכונית תצוגה? רק בינתיים
יותר יוקרתית, יותר יקרה