סוזוקי קרוסאובר - החל מ-110 אלף שקלים
הדגם המשפחתי-קומפקטי במראה מעט הרפתקני, אמור להתמודד בקטגוריה הולכת וגדלה. בישראל ישווקו שלוש גרסאות, החל בידני והנעה קדמית, וכלה באוטומט כפול-הנעה
כשבעה חודשים לאחר שנחשף בתערוכת ז'נבה, מגיע ה-SX4 S-Cross לישראל, תחת השם הקצר ופשוט יותר - קרוסאובר. בסוזוקי-ישראל הוא ישווק כאלטרנטיבה מעניינת למכוניות משפחתיות קומפקטיות, ובהתאם להן הוא גם מתומחר - החל מ-110 אלף שקלים עבור דגם הבסיס עם תיבה ידנית ומנוע 1.6 ליטר, ועד 140 אלף לגרסה אוטומטית עם הנעה כפולה.
סוזוקי קרוסאובר מציע גם מידות "משפחתיות", ממד אורך של 430 ס"מ, ו-260 ס"מ של בסיס גלגלים. רוחבו 176.5 ס"מ, וממד הגובה - הנדיב בהתאם לתדמית רכב הפנאי - עומד על 157.5 ס"מ, בעוד תא הטען נדיב עם נפח של 430 ליטר.
כל גרסאות הקרוסאובר יעשו שימוש במנוע 1.6 ליטר, אצלנו רק בגרסת בנזין, באירופה ושאר העולם גם עם דיזל. סוזוקי ישראל תשווק גרסת הנעה קדמית ברמת אבזור GLS עם תיבה ידנית ובמחיר של 110 אלף שקלים, או עם תיבה אוטומטית-רציפה עם שבעה יחסי העברה קבועים מראש וברמת גימור GLX גבוהה יותר.
הגרסה היקרה מכולן תהיה כפולת הנעה ברמת הגימור הגבוהה. סוזוקי מציידת את הקרוסאובר במערכת בחירת מצבי נהיגה והנעה מעניינת, בעלת ארבע אפשרויות - אוטומט, שלג, ספורט ונעול. בהתאם, משפיעה הבחירה על מפת ניהול המנוע, בקרת היציבות ותיבת ההילוכים הרציפה, עם מנופי תפעול מאחורי ההגה.
סוזוקי מבטיחה כי תא הנוסעים החדש יספק חמישה מבוגרים וישולבו בו בין היתר שבע כריות אוויר, אך בעיקר מזכירה כי תצרוכת הדלק תהיה נמוכה במיוחד, "מהטובות בקטגוריה", עם פליטת מזהמים של 127 גרם CO2 לק"מ.