שתף קטע נבחר

עמית לבני ועדו הר-טוב - המנכ"לים של גיתם

הר-טוב ולבני ימונו למנכ"לים משותפים של משרד הפרסום גיתם/BBDO, בעקבות הודעתה של המנכ"לית, מיכל המאירי, על סיום תפקידה בסוף השנה

חברת גיתם/BBDO הודיעה היום (ב') על מינויים של עדו הר-טוב ועמית לבני למנכ"לים משותפים לכל פעילות הקבוצה, החל מ- 1.1.2014. על המינוי הוחלט, לאור החלטתה של מיכל המאירי לסיים את תפקידה כמנכ"לית משרד הפרסום גיתם/BBDO בסוף 2013. מיכל המאירי תתמנה לחברת מועצת המנהלים של קבוצת גיתם/BBDO.

 

מיכל המאירי מסיימת 9 שנות ניהול בהן הייתה אחראית להכפלת מחזור הפעילות של גיתם/BBDO ולהובלתה להצלחה קריאטיבית אשר זיכתה את המשרד ב-97 פרסים בתחרויות בינלאומיות ובישראל.

 

בצד מהפכת הקריאטיב הובילה מיכל המאירי את "מהפכת הדיגיטל" של ענף הפרסום בישראל שכללה את הטמעת תחום הדיגיטל בתוך החברה והייתה לחלוצת התהליך, שכל הענף אימץ לאחר מכן.

 

בצד המהפכה הפנים ארגונית הובילה מיכל המאירי את השינוי בשיטת התגמול של הלקוח, כשהיא מביאה להסכמים עם לקוחות המבוססים על הצלחת המהלכים השיווקיים והפרסומיים ועל תמורה לעבודה וליצירה במקום עמלות.

 

מיכל המאירי, מנכ"לית גיתם, אמרה: "גיתם/BBDO היה לי לבית במשך תשע שנים יצירתיות ומאתגרות והחלטתי שהגיע הזמן להסתער על היעד הבא. אני עוזבת בתחושת סיפוק אדירה, פרגון והכרת תודה לעובדי המשרד, ללקוחותיו ולבעליו ובתחושת ביטחון רבה ביכולתם של עדו הר-טוב ועמית לבני להצעיד את המשרד לפסגות חדשות".

 

עמית לבני ועדו הר-טוב הינם שניים מדור המנהלים הצעירים אשר צברו במשך שנים רבות ניסיון רב ויכולת אינטר-דיסציפלינרית בתפקידי ניהול שונים, במסגרת הקבוצה ומחוצה לה. הם נחשבים כמנהלים בולטים ורבי השפעה בתחומי התקשורת השיווקית לסוגיה.

 

תחת מנהיגותם תאוחדנה רבות מהפונקציות של קבוצת גיתם/BBDO על מנת להעניק ללקוחות הקבוצה שירות הרמוני ואינטגרטיבי המבוסס על מגוון דיסציפלינות שיווקיות ותקשורתיות. בכך תהפוך קבוצת גיתם/BBDO לחברה הראשונה בענף שתעניק תחת קורת גג אחת את כל שירותי התקשורת השיווקית.

 

בין החברות שכלולות בקבוצה: גיתם/BBDO (פרסום, ייעוץ שיווקי ודיגיטל), גיתם פורטר-נובלי (יחסי ציבור, רשתות חברתיות, מוניטין תאגידי ואסטרטגיות חברתיות), BBDO Content (תוכן שיווקי ובריתות מדיה בינלאומיות), BBDO IM (ייעוץ אסטרטגי, ניהול הזירה הציבורית וניהול מצבי משבר), TMF (חברת תכנון ורכש מדיה).

 

אנדרו רוברטסון, נשיא BBDO Worldwide, ברך על המינוי של הר-טוב ולבני ואמר כי "עמית ועדו הם דוגמא מעולה למנהיגות מקצועית ואיכותית המגלמת את המסורת והמקצועיות של BBDO. אני משוכנע ביכולתם להצעיד את גיתם/BBDO ואת לקוחותיה להישגים גדולים".

 

בעלי גיתם/BBDO, מוישיק תאומים, מודי כידון וד"ר יעל אלמוג, ימשיכו לפעול במסגרת הקבוצה ולהעניק ללקוחותיה שירותי ייעוץ ואסטרטגיה.

 

קורות חיים עדו הר-טוב

הר-טוב הוא בוגר שירות הביטחון הכללי (שב"כ), וכיהן כיועץ אסטרטגי וכיועץ תקשורת לשרי האוצר, התיירות והתקשורת. בשנת 2007 הצטרף הר-טוב לקבוצת גיתם/BBDO והקים וניהל יחד עם רון בראל את BBDO IM, חברת בוטיק לייעוץ אסטרטגי, ניהול הזירה הציבורית וניהול משברים.

 

החברה שנבנתה כסיירת ייחודית פיתחה מודל ייחודי המבוסס על ניהול אינטגרטיבי של כלל הזירות המשפיעות על מעמדו ותדמיתו של הארגון. המודל כולל הפעלה מתואמת של כלל ערוצי הפעולה הציבוריים, התקשורתיים והפוליטיים.

 

בשנת 2012 התמנה הר-טוב לסמנכ"ל פיתוח אסטרטגי של קבוצת גיתם/BBDO. הר-טוב, נשוי ואב ל-3 בנים, הינו בעל תואר שני במדע המדינה ותקשורת.

 

קורות חיים עמית לבני

לבני, אלוף משנה במיל', שירת כמפקד סטי"ל בחיל הים, ראש המחלקה האסטרטגית בדובר צה"ל וכראש אגף השיווק של אל על.

 

את דרכו המקצועית החל לבני בשנת 1993 כשנבחר מבין מאות מועמדים להצטרף לקורס המנהלים הייחודי בתחומי הפרסום והשיווק שהתקיים במסגרת גיתם/BBDO. לאחר מכן מילא תפקידי ניהול מרכזיים במשרד בהם סמנכ"ל גיתם/BBDO במשך 3 שנים.

 

לבני הוביל את המהלך לשיקום תדמית תנובה לאחר משבר הסיליקון, את חבירת אסם לנסטלה וקמפיינים רבים שזכו בפרסי מצוינות קריאטיבית ואפקטיביות שיווקית.

 

בשנת 2003 גויס לבני לצה"ל ביוזמת הרמטכ"ל דאז בוגי יעלון, על מנת להקים את המחלקה האסטרטגית בדובר צה"ל. בתפקיד זה היה אחראי להקמת תשתיות אסטרטגיה, מחקר, הפקה ודיגיטל אשר סייעו להפיכת חטיבת דובר צה"ל לגוף מקצועי, חדשני ומודרני.

 

בשנת 2006 מונה לראש אגף השיווק של אל על והוביל את תהליך המיתוג מחדש של החברה, את מהפכת האינטרנט, את קפיצת המדרגה של מועדון הנוסע המתמיד ואת מבצעי השיווק והמכר בארץ ובעולם.

 

בשנת 2009 זכה לבני בפרס "איש השיווק" של איגוד השיווק הישראלי עבור הובלת התהליך של פיתוח המכירות באינטרנט,

אשר הזניק את מכירות אל על ברשת בתוך 3 שנים מכ-5 מיליון שקל בשנה למאות מיליוני שקלים בשנה.

 

בשנת 2010 פרש לבני מאל על והפך ליועץ אסטרטגי לראשי מדינות, ממשלות, חברות וארגונים ברחבי העולם. במסגרת זו ניהל מערכות מבצעי סייבר בינלאומיים עבור לקוחותיו והוביל מערכות בחירות, מאבקים ציבוריים ומבצעים שונים ברחבי תבל.

 

בתחילת 2013 מונה לבני למנכ"ל BBDO IM והאיץ את הפיתוח העסקי והמקצועי הייחודי של החברה. לבני, נשוי ואב 3 בנות, הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה ולימודי MBA.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
עמית לבני
עדו הר-טוב
מיכל המאירי
מומלצים