כמו עשב ברוח: סדרת רשת מעולם המשחקים
קבוצה של יוצרי קולנוע עצמאיים יצרה סדרת רשת הבנויה כמו משחק מחשב בעולם פתוח. כל פרק מתחיל כשהדמות נפסלת ומתחילה מחדש מנקודת השמירה האחרונה. ראיון עם יוצרי סדרת הרשת המגניבה ביותר שתראו השנה
סדרת הרשת Tumbleweed (שיח מתגלגל) מתחילה כשהדמות הראשית פינגרבנג69 מתעורר בשממה ופוגש סדרה של דמויות סטריאוטיפיות למדי מסרטים ומשחקים המתארים את תקופת המערב הפרוע. הסדרה מנסה להציג את השחקן הממוצע שאינו מקדיש תשומת לב רבה לנרטיב של המשחק, אלא מנסה להפיג את השעמום ויורה בכל דבר ובכך נפסל כל פעם מחדש, כשכל פסילה היא פרק חדש העולה כל שבוע.
הסדרה שוודאי תראה מוכרת לשחקנים שביניכם, שואבת השראה מהמשחק Red Dead Redemption שיצא לפלייסטיישן ולאקסבוקס. זהו משחק "ארגז חול" בסגנון GTA (שגם מגיע מאותם יוצרים) ובו השחקן מגלם דמות של פורע חוק במערב הפרוע. אך במקום מכוניות ואוטובוסים, ישנם סוסים וכרכרות.
נואל קרול המפיק וג'ייקוב גיוונס שכתב את הסדרה, מספרים בראיון ל-ynet מחשבים כי Red Dead Redemption היווה את ההשראה המרכזית, אך הם תמיד אהבו מערבוני ספגטי ובפרט את הסרטים שלושה אמיגוס, מכסחי השדים ושוטרים לוהטים (לא. זה לא פורנו), שבהם הקומדיה שלטה.
אך האם עבודה מאומצת שכזו, שטומנת בחובה לא מעט הוצאות הפקה, שווה לצוות היוצרים את המאמץ? קרול וגיוונס שעובדים בהוליווד כבר זמן מה מספרים ש"למדנו שחופש יצירתי הוא משהו שמרוויחים בעמל רב, ובאותה מידה הוא גם מספק ביותר". מבנה הסדרה משווע לאינטראקטיביות, שכן על הדמות לבצע בחירות, ממש כמו במשחק, אך הצוות מספר כי יצירת סדרה שלה מספר גדול של אפשרויות לפיתוח העלילה, אינה מתאימה לצורה שבה הם עובדים, "אנחנו לא מסוגלים לבצע את זה מספיק מהר כדי לשמור על יחס עלות-תועלת, אך ייתכן שבעתיד נעשה זאת בסדרה אחרת". הסדרה צולמה לאורך 12 ימים בלבד אך הפקתה נמשכה כחצי שנה: "קדם ההפקה וליתר דיוק החלק שלאחר מכן הם בזבזני הזמן העיקריים. עריכה, עיצוב סאונד, מוזיקה, אפקטים דיגיטליים ותיקון צבע, כל אלה לקחו עוד שישה חודשים".