הונדה עוברת דירה, ומשיקה קטנוע חדש
אולם התצוגה הראשי והמוסך עברו ממשכנם ההיסטורי בדרך השלום, תל אביב. וגם, פורזה 300 חדש הגיע ארצה ויעלה 34 אלף שקלים
אם אתם שייכים לקהילת רוכבי הדו גלגלי בישראל, סביר להניח שביקרתם לפחות פעם אחת במרכז המכירות והשירות של קטנועי ואופנועי הונדה בישראל, שנפתח אי שם בתחילת שנות ה-90. וכעת, שני עשורים מאוחר יותר, עובר מרכז המותג לרחוב שבח בתל אביב, בקרבת רחוב המסגר, עם מרכז שמשתרע על-פני כמעט 1,000 מ"ר הכולל אולם תצוגה, מחסן חלפים , מרכז שרות, משרדים ומתחם טרייד-אין חיצוני.
לדברי אורן בננו, מנהל הונדה-אופנועים, "מגוון הדגמים יחד עםמרכז השרות והמכירות החדש, מותאמים לתמהיל הלקוחות של הונדה. הבית החדש של הונדה אופנועים הינו מרווח, מודרני ומספק מעגל שלם של שירותים עבור הלקוח ובנוסף תורם לקידומה של תרבות האופנוענות בישראל".
פורזה 300 בארץ
יחד עם השקת מרכז הונדה החדש, מתחילה חברת מאיר בשיווקו של הפורזה 300, קטנוע האמור "לתת מענה לרוכבים המבקשים לשדרג מ-125 סמ"ק", כך היבואנית.
לפורזה מנוע מקורר נוזל בנפח 297 סמ"ק, המייצר 24 כ"ס. הוא מתגלגל על חישוקי "14 מלפנים ו-"13 מאחור, עם צמיגי 120-70 ו-140-70 בהתאמה. על הבלימה מופקדים דיסקים מלפנים ומאחור, ו-ABS ניתנת לרכישה כתוספת למערכת הבלימה המשולבת של הונדה שמגיעה במקור.
לדברי הונדה, הפורזה מציע מקום אחסון לצמד קסדות שלמות, נפח מיכל הדלק עומד על 11.6 ליטר ותצרוכת הדלק המוצהרת עומדת על כמעט 31 ק"מ לליטר בתנאים מיטביים.