שתף קטע נבחר
 

סמסונג מודה: קיים כשל בסוללת ה-S4

לאחר תלונות רבות על התנפחות סוללה מוסרת הענקית מקוריאה כי קיימת בעיה עם מכשיר הדגל שלה. עדיין לא ידוע אם החברה תקרא לכל המשתמשים ברחבי העולם להגיע למרכזי השירות כדי להחליפה

בעיות בספינת הדגל: האתר Trusted Reviews, שהביא לראשונה את הידיעות על בעיות בסוללת ה-S4, זכה לאישור רשמי מצד סמסונג כי אכן קיימת תקלה. החברה הוסיפה כי כל מי שנתקל בתופעות כאלה מתבקש להגיע למרכזי השירות ולקבל סוללה חדשה ללא תשלום. סמסונג לא שיחררה הצהרה מסודרת וגורפת הקוראת למשתמשים להגיע למרכזי השירות ("ריקול"). 

 

סמסונג ישראל מסרה: "אנו מודעים לבעיה אשר השפיעה עד כה על מס' מצומצם מאוד של לקוחות. אנו מבקשים מהלקוחות שנתקלו בבעיה זו לגשת למרכז השירות של סמסונג לביצוע בדיקה, שם יוכלו לקבל סוללה חלופית ללא תשלום".

 

 

עוד ב-GSM:

גוגל תקיים אירוע ב-28 לאוקטובר?

HTC תייצר סמארטפונים עבור אמאזון

אייפד 5 יגיע עם סורק טביעות אצבע

 

התגובה של סמסונג מגיעה לאחר ידיעות על מפעילות רבות ברחבי העולם שדיווחו לחברה כי קיים גידול משמעותי בהחזרת המכשיר לאחר רכישתו, וישנן כאלה המעריכות כי מדובר ב-30 אחוזי החזרה (אחד מכל שלושה מכשירים), כאשר הסיבה העיקרית היא תלונות משתמשים על זליגת סוללה ותופעות נוספות הקשורות אליה. אם זה לא מספיק, בשוק הביתי בקוריאה יותר ויותר משתמשים מדווחים על בעיות דומות גם במכשיר הדגל של השנה שעברה, ה-S3, עם התנפחות פיזית של הסוללה וזליגה קיצונית, אבל בעוד סוללת ה-S4 נמצאת במרבית המקרים באחריות, לקוחות שרכשו את ה-S3 לפני שנה ויותר אינם זכאים להחלפתה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אהוד קינן
S4. בעיות סוללה
צילום: אהוד קינן
מומלצים