ק.ט.מ דיוק 390 בארץ - החל מ-56 אלף שקל
בשורה לרוכבים הצעירים בעלי רישיון A1 - הדיוק החדש של ק.ט.מ הושק בישראל. מחיר 20 האופנועים החדשים יהיה 50 אלף בלבד
התרחבותה של משפחת ק.ט.מ דיוק החלה בסביבות 2008, עם שינוי דרמטי באופן החשיבה של מקבלי ההחלטות בחברה האוסטרית, אשר הייתה מזוהה עד אז בעיקר עם תחום רכיבת השטח. נשיא החברה, שטפן פירר, הצהיר על-כך בראיונות שנערכו עמו, ואמר שלצד השקעה אדירה בתחום השטח, יוצגו גם אופנועי כביש טהורים. שיתוף הפעולה והבעלות החלקית של בז'אז' ההודית, תרם רבות לפיתוח וייצור, ומתוך גישה זו נולדו הדיוק 125 ו-200 סמ"ק הפופולאריים בעיקר במדינות המזרח.
מנועו של הדיוק, חד-צילינדר מקורר נוזל בנפח 375 סמ"ק, פותח כך שיתאים במידותיו ומשקלו כדי שיתאים לשלדות הנושאות את מנועי ה-125 ו-200 סמ"ק. ואכן, משקלו של ה-390 עומד על 150 ק"ג (מוכן לנסיעה, 139 ק"ג "יבש") בלבד. עובדה זו מאפשרת לק.ט.מ להצהיר כי למרות ההספק הצנוע יחסית (32 כ"ס), יחס ההספק למשקל מייצר אופנוע זריז ובעל כוח מספק. אגב, תצרוכת הדלק הרשמית עומדת על כ-25 ק"מ לליטר, לא שונה משמעותית מקטנועים בנפח דומה.
על המתלים מופקדת חברת ווייט-פאואר (WP), ועל הבלמים ברמבו בשילוב בוש האחראית ל-ABS. מעבר לכך מציעים בק.ט.מ גם רשימה מכובדת של אבזרי שיפור מקוריים, החל בגלגלי שיניים אחרים, מגן שרשרת, תיקי זנב ומיכל, מכסה שמן ועוד.
מחירו של הדיוק 390 אינו זול, ועומד על 56 אלף שקלים, אם כי בד.ל.ב מבטיחים "מחיר השקה" של 50 אלף בלבד ל-20 האופנועים הראשונים שיעברו לידיים חדשות.